JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

27.09.2010., ponedjeljak

jos..

buka me budi, kao i svako jutro
moj vjerni sat me budi 7:15..
"ok jos 5 minuta ", onda ce mi se oglasit mob..
razmisljam na glas.. okrecem se na drugu stranu..
sklapam oci..
nestoje cudno u svemu.. "sigurno je proslo vise od 5 mnuta.."
okrecem se.. 7:22
"opet je subota.."
jedva dopola dignut kapak okrecem prema prozoru..
vani se sivilo jeseni bori sa suncem..
krevet ili kava ??
krevet pobjedjuje u ovoj rundi..
okrecem se na drugu stranu..
tu je ona..
naslanjam ruku preko nje..
polako preko shava na majci prelazim joj uz tijelo..
pripijam se uz nju, lagano spustim usnu na rame..
i zatvaram oci..







otvaram oci..
9:21 sam u krevetu..
buka iz kuhinje, otvorena vrata pustaju zvuke iz one ogromne ulice ispod nas da udju u ovu moju malu tvrdjavicu..
ali to je sigurno i da je kava gotova..
trcim do kave koja se vec lagano hladi..
i ispijam prvu subotnju kavu..



<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..