JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

14.03.2010., nedjelja

kad te krene...

kad te krene onda te jednostavno krene
sto se muzickog dijela sad pricamo ;)
halid..
jucer plavci..
malo me sve to onako uhvatilo na prepad..
pa me neki uvjeravaju kako ima nest neke nemirne krvi u meni
pa eto kad sam mogao smrcavog nosa i tak neke cudne temperature..
pa sam eto bio i na tom koncertu..
i uzivao :))
iako smo ih cekayli kao da su krenuli iz ljubljane u doba kad je poceo koncert..
svejedno mi je bilo super cut ih uzivo
na 10 metara kako sviraju na gitarama... :)



eto da malo uzivate...
mislim samo su potvrdili nesot sto sam oduvjek znao

oni i jabuka su stvarno nezamjenljivi kad se radi tulum u prirodi a od muzike su u blizini smao gitare...



<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..