JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

18.11.2009., srijeda

polako

se sve dodje na svoje..
razmisljam o cemu , o nogometu..
ma mislim nije da ne volim ja igrat nogomet..(primjetite rekao sam da volim a ne da znam ;) )
al sto ga volim gledat i komentirat...
i sad.. euforija oko svega sto se dogadjalo sa nasom reprezentacijom
nije da me je zaobisla. ali manje me je potresala..
jednostabvno jer su nase primadone nastuipale sa stavom
"ma tko nama moze nesto" tako smo se postavljali ui na EP
pa smo ispali..
od turaka koji ostavili srce na terenu..
mislim i mi smo ostavili i srce na onoj kaljuzi..
ali na ovo me vratila ona tekma Bosne i portugala..
bosna igrala bolje ali nikako da da gol, a onda uleti neki sretni i zabije gol..
pa eto.. ali opet..
nekako vise sa srcem igra ta bosna od nas, moram prioznat
nasi su se trgnuli tek dok je doslo do toga da mi stvarno nemamo puno sansi za otici u juznu afriku
a njima nitko nije davao sanse ali su oni igrali srcem
mislim, pa u krajnju ruku imaju Ciru z atrenera a on svarno zna podici moral..

a inspiracija za post...
pa evo.. pjesma dana..


jer nasi su se stvarno poceli ponasati kao ovi iz spota...



zato sretno vam nocas, drzim fige da prodjete :)

06.11.2009., petak

ponekad se

stvarno nesto desi.. i cijeli dan mi se obasja
posebno ovako neki dani sivi i bljak..
a slusam i balasa i sve opet mi je ok..
razmisljam o tom ekako..
neki put stvarno imam osjecaj da on ima neke pjesme koje me opisuju..
kao neku potrebu..
sad su me upoznali i sa opusom Tose proeskog.. ali tko to ide..
neznam mozd ai ne ide..
amozda jednostavno.. sad i jesam na ovoj planeti da (klikni da cujes pojasnjenje :) )

a sad cu otkacit slepove, nanisanit jutro
pustiti ovu stvar neka klizi..

i jedva cekam pproljece, ljeto..
kad pogledas u nebo..
oko 7-8 navecer ili oko 5-6 ujutro
a ono kao da se nebeska breskva rasula po nebu
a zlato po kosi s kojom docekujes zoru/suton..

pa zato lijepo snivajte mi,
a ja odoh da vidim d ali se nesto pomaknulo u mom snu :)))

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..