JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

14.08.2009., petak

petak...

vrijeme za jabuku.. crvenu...
kod mene u vocnjaku samo neke zelenkasto-zute sa trakama crvenila..
kao mali zeleno-crveni tigar sklupcan na mojoj saci..
i slusam danas izvjestaj sa SFF i gledam poznate lokacije..
umirem za kavom na tim nekim zakrcenim ulicama punim raje koja se setaju..
kao dok smo kao klinci setali čaršijom (ne ovo je čarsija u uzem smislu.. "moja carsija" moj rodni grad..)
i polako raspravljali i svim vaznim temama svijeta..:
kako spreciti glad u svijetu,
kako osigurati mir negdje daleko
da li nas je dok smo prolazili pogledala simpatija toga dana..

i naravno onda zalutam u meni drage stihove..
u meni drage grupe, ljude, pjevace, pjevacice..
i svi se cude kako sam od hrpetine njih ja izabrao bas ove
nema nikakvih veza s vezom.. razlicite vrste muzike, razlicite boje glasova
sve razlicito, osim osjecaja koje bude u meni..


ZIjo legendo..
znam znam svi pamte crvenu jabuku po Zeri i starkama..
ja je pamtim po Ziji i nadrealistima..


definitivno, ovaj petak pripada Jabuci..



<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..