JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

07.03.2009., subota

kozni stolci

iza stakla su stajali na suncu..
na prst od mene sjeidla je ona..
kroz prozor se osjetilo kako vani puse..
..
u kaficu samo starosjedioci
poslije 10 dana i mi smo to bili
obozavam mali grad na moru
zamislite oceanovih 12, scena gdje brad pit vodi da ona crnka upozna svog oca..
e tako...

pomakla se, sa mora pogled mi je pao na nju..
gledala me..
"nemoj, gledaj dalje.." nasmijesila se...
"dobrooo" rekoh lagano i okrenuo se, kao dureci se, prema prozoru..
"znas.. ustvari.." govoreci to priblizavala se, i polako ostavila svoje usne zauvjek na mom obrazu..
niz obraz usne su skliznule do mojih usana..
polako me poljubila, naslonila glavu na rame..
i gledala samnom more, koje se kao plava kava polako talasalo..
moja ruka na njezinom ramenu,
moje usne ovlas na njezinoj kosi..
a u pozadini ..
pjesma koja je dosta toga pojasnila..



Plavi Orkestar
Pita

Dobro se sjecam
posljednjih dana
nase male skole

Nikad se nisam
u cijelom zivotu
osjecao bolje
torbe u zraku
svitac u parku
na juli mirise grad
stizu dani ljetnog raspusta

Zadnjeg je dana
direktor rek'o
ne divljajte gradom
i da cemo se najbolje
oduziti drustvu
ucenjem i radom

A nasi su stari
ozbiljne stvari
kradom saputali
njima vijesti, nama crtani

Ref. 2x
Pita, Naida, Zeljko
Fleger, Coda i ja
iza skolskog zida
igrali smo klikera

Tesko sam tada
smirivao svoje srce
kada lupa

Streber u prvom
a onda polako
sve do zadnjih klupa
dvoje po dvoje
ruke se znoje
i Pita mi rece tad
Nisi lijep, mali
ali si mi drag

Ref. 2x


Pola, cijelo
slika ili bijelo
cijelo ljeto
igrali smo klikera


<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..