JJ-ove baljezgarije umjesto pisanja u dnevnik

25.01.2009., nedjelja

sretna nova...

kao i uvjek kasnim sa svime..
pa tako i sa cestitkama..
al nema veze..
danas nisam bas izlazio iz kreveta.. i stana
migrena me oborila..
vrijeme je super..
na mojoj kutnoj garnituri ima mjesta bas za mene
kroz polusan sam slusao opet neke reakcije na tvu
o jednoj situaciji..
kako je zabranjen rad trgovinama nedjeljom
osim nekih na kolodvorima
i pekarni.. do 2..
ostao sam zatecen kao i vecina ljudi
kad su pekaru koji je kruh koji mu je ostao dijelio..
jer to radi svaki dan..
ali sad su mu nalijepili kaznu od 30 000 kuna.. uz cijenu kruha od 7 kuna ispada da on mora prodati 4000 komada
da bi platio kaznu..
zasto? jer je dijelio kruh siromasima ? koma ..
evo jos sam zatecen s time..
ali bit ce bolje :)))
jso da glava bude moja..
i jos jednom SVE NAJBOLJE U NOVOJ :)

<< Arhiva >>

0

counter customizable free hit
poglej ti to..