Krećem ispočetka

the underground grotto: we got spine

06.12.2005., utorak

Odgovor bahatoj curi

Iako nisam uopće imala namjeru komentirat ovakve ispade, cura je jasno napisala da želi odgovor, pa evo ga:

"Već na prvi pogled se vidi da nemaš puno godina, živiš u svojem svijetu i misliš da je to sasvim dovoljno i da se taj svijet nikad neće raspasti i ti ćeš uvijek u njemu biti glavni lik i lijepa, zlatokosa, mršava princeza i dalje od toga očito nisi u stanju vizualizirati"
Kao prvo vjerojatno imam više godina nego što ti misliš da imam, samo ću reći da sam pri kraju teen godina. Drugo svatko je u svom životu glavni lik, da nije tako ne bi bilo života. Btw nisam plavuša (zlatokosa)
"O sebičnosti da i ne govorimo. Trebala bi odmah sada svojim prijateljima dati na znanje da nisi osoba s kojom mogu u budućnosti računati jer te ionako neće biti. Možeš im slobodno reći da ne ulažu u tebe i da im se ne isplati vezati uz tebe jer ti još malo nećeš biti u stanju ni svoj život držati pod kontrolom, a kamoli biti nekome oslonac. O roditeljima da ne pričam. Mene baš zanima koliko si ti debela. Na blogu nisi navela ni jednu takvu informaciju o sebi. Da li si razmišljala o tome da si jednim djelom odgovorna za ono što pišeš i da bi se neka cura nesigurna u sebe i nezadovoljna svojim izgledom (a većina cura je svojim izgledom nezadovoljna, i ja sam bila), mogla zakačiti za ovaj "stil života"? Molim odgovor. "

Ne znam koji je tvoj problem, ti mene uopće ne poznaješ a briješ mi da sam sebična i da moji frendovi ne mogu računati na mene....Mislim stvarno. Što se tiće cura nezadovoljnih izgledom, JA sam ta koja je nezadovoljna, a ko ima još takvih ja za to nisam kriva. A pitanje koliko sam debela...piše ti sa strane 58kg, a visoka sam 166 znači...mesna okruglica.... (naravno sad će mi se javiti netko pametan reć da nisam debela i da je to normalno). Svejedno mi je što misle ljudi koji nikada nisu osijetili prijezir kad dođu u prodavaonicu i traže broj 38 ili 40.
I na kraju
"Ako zauzimaš neki stav, onda stoj iza njega i suoči se sa drugačijim razmišljanjima" Vidim koliko ti zauzimaš stav kojeg se držiš kad se nisi ni potpisala ni ostavila link za blog.
- 19:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Želim biti mršava, napokon se riješiti svog tog sala..mrzim se, od danas krećem s dijetom...budite mi svjedoci!! Trenutno imam 58kg....pogledajmo koliko mogu skinuti.

Linkovi