i opet živimo iz dana u dan


iako se čini da me prilično nema na netu ima mene,ima. samo nisam ovisna ko prije...pročitam nove postove al ne ostavljam baš komentare,i to zato što:
a)nemam ništa (pametno)za reći
b)imam nešto (pametno)za reći ali -TULJO- ne mogu ostaviti komentar, već sam pokušala 3,4 puta, komentari duži od nekih tvojih postova, i ništa. ne-će. neće.
c) većina ljudi čije sam blogove čitala otišli,nema ih više na netu...dosadilo im, prerasli to.... ne znam.....vjerojatno.

kod mene...ništa i svašta... još sam uvijek maloljetna,još uvijek idem u autoškolu, srednju školu, još uvijek ne znam što ću sa životom,još uvijek nemam dečka,još uvijek......ah. ide nekako. u isto vrijeme i brzo i polako. vrijeme leti a sve se čini tako daleko. malo sam presretna, a onda malo deprimirana. i tako. stalno....u krug. od spleena do ideala.........
ništa, pozdrav prijatelji, ako vas još ima u ovom virtualnom svijetu

e tuljo,tuljo....tebi poseban pozdrav!

11.11.2006. u 14:01 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

ništa nije nemoguće! pa čak ni to da ja imam blog :)

Nemoguće je samo velika riječ koju koriste mali ljudi da bi lakše živjeli u svijetu koji im je dan, umjesto da potraže snagu da bi ga promijenili. Nemoguće nije činjenica. To je mišljenje. Nemoguće nije izjava. To je izazov. Nemoguće je mogućnost. Nemoguće je privremeno. Nemoguće je ništa.


Free Web Counter
Free Web Counter

od 29.5.2006








a vidi!








idi pa vidi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ancy-moja skoropasestra!
bilbo
sero
moja govornička
prijateljica narkička
cura koja zna što hoće
draguljče-obavezno!!
tonka, jube moja!!
tuljo
denserica007

moj ego i ja

volim:
roniti
bajadere
kad me netko češka po kosi
prijatelje
ljeto
ludovanja po Viru
čokolade u M-u
zaslužene petice
osjećaj da me netko voli
govorničku
iskrene zagrljaje
ljubiti se
igre vruće-hladno
tajanstvenost
svoju zadnju klupu
makarone sa sirom
seku i braću
mamu i tatu
život
bezbrižnost
sunce i velike livade
trčanje šumom sa k i g
miris šume
ljubičice
svoju sobu
sigurnost
djetinjstvo
kokice
kad su osobe koje volim sretne

ne volim:
licemjerje
ulizice
coca colu
kišu i bljuzgu
kad se netko ljuti na mene
pms
kad mi po noći padne pokrivač, a meni se ne da dić ga nego se cijelu noć smrzavam
tu svoju lijenost
mahune
živčanost
iskonske laži
kad ti netko oduzme ono što najviše voliš
nepravdu
kad su osobe koje volim tužne
svoju netalentiranost




SVAKA DJEVOJKA/ZENA TREBALA BI ZNATI:
Kako se zaljubiti, a pritom se ne izgubiti ;
Kako da napusti posao, raskine s ljubavnikom i suprotstavi se prijatelju a da ne unisti prijateljstvo;
Kada da se trudi jace, a kada da ode ;
Kako da se dobro provede na zabavi na koju nikad sama ne bi odlucila doci;
Kako da trazi ono sto zeli na nacin na koji ce to najprije dobiti;
Da ne moze promijeniti duzinu listova, sirinu bedara ili prirodu svojih roditelja;
Sto treba i sto ne treba raditi za ljubav ;
Kako da zivi sama... cak i ako joj se to ne svida
Kome moze vjerovati, kome ne moze i zasto to ne treba primati osobno;





Wise Men,J.B.

She said to me, "Go steady on me.
Won't you tell me what the Wise Men said?
When they came down from Heaven,
Smoked nine 'til seven,
All the shit that they could find,
But they couldn't escape from you,
Couldn't be free of you,
And now they know there's no way out,
And they're really sorry now for what they've done,
They were three Wise Men just trying to have some fun."

Look who's alone now,
It's not me. It's not me.
Those three Wise Men,
They've got a semi by the sea.
Got to ask yourself the question,
Where are you now?

Really sorry now,
They weren't to know.
They got caught up in your talent show,
With you pernickety little bastards in your fancy dress,
Who just judge each other and try to impress,
But they couldn't escape from you,
Couldn't be free of you,
And now they know there's no way out,
And they're really sorry now for what they've done,
They were three Wise Men just trying to have some fun.

Look who's alone now,
It's not me. It's not me.
Those three Wise Men,
They've got a semi by the sea.
Got to ask yourself the question,
Where are you now?


kiss me
Kiss me out of the bearded barley
Nightly, beside the green, green grass
Swing, swing, swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress.

[Chorus:]
Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon's sparkling
So kiss me

Kiss me down by the broken tree house
Swing me upon its hanging tire
Bring, bring, bring your flowered hat
We'll take the trail marked on your father's map

[Chorus (repeat)]

baš mi je slatka pjesmica :)