<body> w.h.a.t. d.o. s.h.e.e.p. c.o.u.n.t. w.h.e.n. t.h.e.y. c.a.n. n.o.t. s.l.e.e.p.?. - are you retarded?... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins



w.h.a.t. d.o. s.h.e.e.p. c.o.u.n.t. w.h.e.n. t.h.e.y. c.a.n. n.o.t. s.l.e.e.p.?.
10.12.2007. 22:52

finoUočila sam da sam ponekad do te mjere umišljena da samu sebe živciram.
Ovaj post prije praćen je simptomima PMS-a što znači da nije mjerodavan za moje stvarno psiho-fizičko stanje.Štoviše,nea veze s njim jer Frkc nije nikad u bedu jer od tog dobiva prišteve pa si više nije lepa.Vidiš??
A sad…
Započinje dio posta u kojem ću prestat pisat slovo “E“.Tak da nam nebu dosadno čitat.Mislim…pa ko ne pročita svoj post svaki jebeni put kad si refreša blog?
Ovo je sad definitivno zadnje “E“.
Jučr smo bili u Bču.Ako ikog zanima.Mislim…I mn boli k….Al ono.Ajd.Da n ispadn da sam nzahvalna.
Ja si sad sv mislim da mi j jdna zanimljiva stvar bila kad smo proučavali kaku( kak m nš napadaju ovih dana…čist s ugrožno osjćam…).Niakvi dvorci niti zgrade nit kipovi...Pa ipak.Mi smo gradska dca i sv to znamo,a psć govno ipak n vidimo svaki dan u svom vlgradu.Isplatilo s zbog njega čak i do Bča.
Naim...Nas otprilik 10 j okružilo 2 dkg govna i gldalo u njga…i čkalo i čkalo i čkalo…i gldalo i gldalo i gldalo…i onda smo uočili da je čist slatko kad nko ugazi u njga pa smo s divili bakama i ddima koje su ga onak zdravo sljački i zdušno zagrabili….I busom odnjli komad Bčkog govna u svoju državu.

Imam još jdnu takvu…

Bč pun govana.Ne tih istih.Smrdi ko u susdinom štaglju.Onak...Ti konji ko fol taksisti tamo.I štaju oni tak s kočijom za guzom,furaju nadobudnu populaciju..Mislim…Mi smo izmislilili suto ak nko ni znal…
I onda…od jdnom viš n znaš ko pij ko paća…Izbaci konjk gigantsko govno,onak,nonšalantno,u galopu čak.Opć ga n dira.Nit da bi s okrnul.Mislim,iapk je to nekaj kaj je provelo kojih 24 sata u njemu…Fascinantno.
A mi se tak skoncntrirat moramo.
A i zahodi za nas ljudov su im luđački tamo gor!! Živica oko tb…nbo iznad…čist domaća atmosfera.Inspirativno moram priznat.
Dost te neekavštine.

Al fkt sam ugrožena…
Idem vježbat fejk smajl sutra za skul da me ne opsjedaju.Ostjate lepi,zdravi,pametni,dobri itak to.Mda.
I da.
El bi neko pametan bil tak drag i prosvjetlil me??Ne znam kaj bi značilo:Rekla,kazala.
Il možda: Rekla-kazala.
Rekla kazala.
Rekla.Kazala.
Kak god,uglavnom,kak god napisala i kojom god intonacijom izgovorila-nema niakvog smisla.

Do sljedećeg tipkanja koje da ga jebeš nebu tak skoro…
Vaša…
Nabiguza Frkc!!


Kolko puta napisah "JA" - nea smisla
I feel - nono
I need -
tablete za smirenje i neš za spanje

<< Arhiva >>

0