četvrtak, 29.06.2006.

E,nisam se dugo javljala.

ETo,imam novi blog pa mi se više i nije dalo pisat ovaj,a i nisam uopće imala komentare.Ma nema veze.Sad sam odlučila pisat i ovaj blog i novi.Pa dajte malo i tu ostavljajte komentare a ne samo tamo.PPLLIIZZ!!!!!Eto,samo to vas molim.A možda su i neki bili na ovom blogu ali nisu ostavili kmentar jer im se nije dalo.Pa dajte mi barem jedan.Eto,to bi bilo to,a sad ću malo uredit boxiće.Kissa!!!


petak, 02.06.2006.

Eto,konačno novi post.

Ovih dana se nisam baš trudila oko bloga,ali sad hoču.Napravila sam i još jedan blog:http://allabouthmylove.blog.hr.Tamo će se sve pretežito radit o mojoj simpi,frendovima i meni,zapravo o teen životu.o vratimo se na ovaj blog.Danas mi je u školi bilo super,fora.Imali smo 6 sati,ali zabavnih.Trebala me pitat vjeronauk,ali sam se izvukla.Hvala Bogu!!!Eto,sad se dosađujem doma i crkavam.Sve je tako BORRING!!!
Nemam kaj za radit.Vani pada kiša,puše vjetar.Jedino da pozovem neku frendicu kod mene..Pa to ću i napravit.Ajde,sad moram ić.Do slijedećeg posta,BYE!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.