subota, 20.05.2006.

Evo i mene...

Eto,blog mi je bio užas al ga je sad rema preuredio i sad je super.E pa Rema,THANKS!!!Sve je super i baš mi se sviđa ali ima jedan problem:nebi htjela da tina ima isto ko ja.Ak ti se da please meni onda stavi neku tamniju pozadinu a ak ti se ne da,nema veze.Samo please nemoj stavit Tini isto što si i meni.Eto.Jučer nisam bila u školi već smo s 6 razredima išli na Jarun na onaj ˝sajam mogućnosti˝.Isprva je bilo ok:igrali smo odbojku,išli smo po štandovima,izležavali se,čitali knjige.Ali kasnije je fakat postalo dosadno.Pa 3 sata smo bili na istom mjestu,a to fakat dosadi.Eto,to bi bilo to a za kraj ću vam stavit dvije pjesme.
ps:rema,kak se stavi da ti ne idu sve pjesme odjednom?
BYE!!!







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.