listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Think like Human

srijeda, 20.10.2004.

Colateral

Uz sve to, sjebo me i Colateral danas. Ono kad Tom Cruise ubije onog 'hispano debeljka' pa on padne na taksi od onog taksista, pa se taksist izbezumi. Pa Tomica kaže: A jesi čuo ti mali za Ruandu? (Jesam) E, pa do noći će 10 000 ljudi biti mrtvo, i ti znaš za to i što si napravio? Jesi se uključio u jebeni Amnesty, jesi se uključio u zelene? Nisi! Boli te kurac. (Ali ja ne znam nikog u Ruandi) Ne znaš ni ovog debelog u tvom prtljažniku. I zato ne seri kako sam ga mogo ubit.
Ma mislim, nije me sjebalo. Samo me sjetilo onih amnesty uplatnica i pristupnica koje imam doma pa mi bio malo bad. Mrvicu. Na sljedeću plaću šaljem im članarinu. Bar da neka korisna odluka danas padne.

- 02:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga
Think like human...
a) potraga za zatomljenim human-om u sebi koji se ne da ograničavati (još u razradi)
b) internet monitoring zeleno ljudsko pravaških vijesti - dio koji bi trebao probuditi osjećaj da način na koji moderno društvo funkcionira i temelji na kojem je položeno, možda i nisu baš najbolji
+ još štogod slično bude mi na pameti

ps. ne znam da li je think dobar glagol, glagol feel bio bi isto tako prikladan, think je izabran zbog uvriježenog mišljenja da feel označava neracionalno a think racionalno. osobno mislim da je to bullshit.