nevjerovatna

četvrtak, 30.09.2010.

PHOTOGRAPHY Pictures, Images and Photos

hej...ćuješ li me
ne mogu više
hladno mi je toliko da će mi se srce smrznuti...
a to je jedino još što imam...

ne znam šta mi to radiš i zašto...ali ja ne mogu više...
reci mi nešto
daj mi znak
volim te...toliko te volim...

sve ono loše izbacujem van...ne želim misliti o tom...
...i opet se vraćam Tebi...
opet se otvaram i puštam...jer koliko god mislila da mogu...je bez tebe ne znam...

ne želim razmišljati kako bi bilo...da je bilo...možda je stvarno ovako trebalo biti...
možda je trebalo sve ovo ...da nam otvori oći...da progledamo nakon toliko godina ...da shvatimo...

ja sad ZNAM
ZNAŠ LI TI

reci mi...




30.09.2010. u 11:36 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

moja nevjerovatna razmišljanja


Image and video hosting by TinyPic