If I could be the rain,I would cry everyday...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Što je to važnije od tame,
manje od svijeta,a ipak najveća
glupost cijelog planeta??rolleyes

(odg.VOKEJVOČ TOVIŽ)
Image Hosted by ImageShack.us
MySpace Layouts

MySpace Layouts


We have eyes to see the beauty nature,
and hearts to see the beauty in each other...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


As part of you is grown in me,
together forever shall we be,
never apart maybe in distance,
but not in the heart...
blog layouts

S. Valentine images


Touching someone´s heart for a
more second:
can touch their soul for
a lifetime...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Love isn´t finding someone
you can live with,it is
finding someone you can´t live without...
Image Hosted by ImageShack.us
The best way to do right things doesn´t exist....
.....that is true.....
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


...All star converse!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


...my styl....
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


...dead by mistake...
Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


...dokaz pijanstva....
MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace


myspace layout

myspace layout


...nažalost takav dečko ne postoji....
MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts




...šećer za kraj...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


...i lijepo sanjaj....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

_Life as I know it__friday 13.

22.05.2006., ponedjeljak

Welcome to my life....

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked
When you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like

Welcome to my life
Image Hosted by ImageShack.us

Evo,legende,samo da vam se javim....jučer sam navečer bila u nekoj banani..no..bila sam budna do pol 1 i slušala mp3_Prava ljubav(lana i luka),Welcome to my life & perfect(simple plan),Lonley day(system.o.a.d.)...we believe(good charlotte)....sve najtužnije pjesme.....jer uopće mi nije bilo do nekih veselih..bila sam u bedu....niti sama neznam koji je točan razlog.....previše se toga nakupi (kao što Kety kaže) i onda BUM!!!
...nevermind....uglavnom,danas neidem u školu,jer pita fiziku i povijest(cijeli sat),a pišemo i engleski..puknucu..a ja naravno nisam niti knjigu otvorila....ali doslovno.....nevermind......
Sad mi je malo dosadno..zijev..uglavnom mi se spava.....jer ovaj vikend nisam ni pošteno odspavala....rano buđenje,kasni odlazak na spavanje.....zijevzijev
Image Hosted by ImageShack.us
E,da i u vezi broja trinaest....jesu li vam ove dvije cure poznate....da iz filma "Thirteen"....
Osim toga,krizma mi je bila 13.svibnja......a i kad sam Mecki otišla ostaviti komentar...pisalo je da već ima 13 komentara...a i kad sam ...::Beti::... otišla ostavit komentar....moj je bio trinaesti.....
ja nemogu vjerovati....mene taj broj proganja......iskreno....malo me strah.....
btw....poz Mecki (obožavateljica Tokio Hotela....supach cura),brbljavici Yani(koja je uvijek organiziran,čak ima određeno vrijeme kad što jede ili pije kad ide na put) i naravno najluđoj Kety(koja traži "gospodina svršenog" baš kao i ja)....
A i veliki poz Crvenokosi (luđakinjo kad ćeš mi se već jednom javiti na blog??!?)...Metalki.....i...svima vama ostalim....pozz...ostavljajte što više komentara....

Friday 13. girl_UnHaPpY_

Image Hosted by ImageShack.us - 09:38 - ....pLjuNi kAj vEć ImAš za Reć.... (31) - ...samo ti troši...boju.... - # Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sick of crying...tired of trying....yeah Im smiling,but inside Im DYING....
Image Hosted by ImageShack.us

_jedini pisac kojeg volim čitati_cerek
Image Hosted by ImageShack.us
_R.L.Stine_ima predobre priče_sve sam pročitala_dead
_obožavam hororce_bilo koje vrste_
_top best knjiga R.L.Stinea_

_ormarić broj 13_
(meni najdraža knjiga)

_polusestra_
_lažljivac_zaliven
_susjed_

MySpace Layouts

MySpace Layouts


_(ne)sretan broj__13
_(ne)sretan dan_petak,13.


Image Hosted by ImageShack.us

Moj najveći strah....
...doživjeti bilo kakvu (ne)sreću
na petak trinaesti....
Image Hosted by ImageShack.us