< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2007 Ožujak (2)
2007 Veljača (3)
2007 Siječanj (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

e morate otici na ovo bas je zakon i stvarno je istina virujte mi
Get your own countdown at BlingyBlob.com
ime: matea
prezime: nije važno
nadimak: kvasina-kwasa
best friend: stoja
ekipa: ona iz jebene
volim: piti, pušit, izlazit, jesti cokoladu, kuhati, jednog plavog lika, rock itd
mrzim: noemi, đanu i neru, punk, rap, ne izlaženje, štrebere, kretenskog domagoja (ne klišu jednog drugog), itd
grad:zadar
skola: os budinic
razred: 7.a
zelim: ici u medicinsku, ici u dubai, imati harley davidsona, imati troje dice, smrsati,
nezelim: ratove, ici u gimnaziju, pušiti travu ili konzumirati drogu,

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
by: gadura

pisme

pisma po kojoj je blog dobija ime
Pink
» Don't Let Me Get Me

Never win first place
Don't support the team
I can't take direction
And my socks are never clean

Teachers dated me
My parents hated me
I was always in a fight
Cause I can't do nothin right

Every day i fight a war against the mirror
I can't take the person staren back at me

Chorus
I"m a hazard to myself
Don't let me get me
I'm my own worst enemy

It's bad when you annoy yourself
So irratateing
Don't wanna be my friend no more
I wanna be somebody else

La told me you'll be a popstar
all you have to change
is everything you are

tired of bein compared
to *that* brittany spears
she's so pretty
that just aint me

so doctor doctor wont you please perscribe me something
bein the life of someone else

od 30.01.2007:

free web counter

free web counter

petak, 09.03.2007.

doviđenja za (najvjerovatmije)uvijek

kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisse ljudi moran prestat pisat blog zato sto mi ga caca opet cita. i nevirujen da cu napravit novi ali ako ga napravim javit ću vam.
evo samo za kraj da van kazen da mi je zivot sranje i da nesmin vani misec dana i da cu se ubit i da se zbog starog uvik sa svima posvađan. i ubit cu se i ako vidite za par dana osmrtnicu nemojte se čuditi.
p.s:ljudi citajte se i komentirajte
big kiss i pozz svima
do čitanja:

neke slije za kraj:

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



| komentari (20) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.