Why Do Good Things Always Have an End?

22.12.2006., petak

not soo easy...

Zbunjena sam. Opet sam došla u fazu da neznam šta hoću. Jeste li ikada imali sutuaciju u kojoj se morate nečega odreći da bi dobili nešto? Ali pojednako vam je stalo do obje stvari, ili vam se bar tako čini.
Dobila sam mogućnost da sve bude kao prije, kada je sve bilo baš u redu. I ja bih željela tako. Ali nije sve jednostavno. Nikad nije. I neznam što da napravim. Bojim se onog osjećaja krivnje, da sam opet iznevjerila neke ljude. Izgubljena sam.
Image Hosted by ImageShack.us
Nemogu prestati slušati ovu pjesmu...

VOLIM TE

Kako se nadala dobro se udala, zdrava je, živa je, ništa joj ne fali
ima da popije, ima da pojede, ako i tužna je na njoj se ne vidi
Ljubavi, ljubavi, reci šta treba ti, od duše odlamam, od srca kidam ti

Pa neka kažu da sam poludela
KAD PROĐEM ULICU NEK GLAVU OKRENU
niko ti od njih nije ni do kolena
zato ti ime po zlu i spominju
Pa neka kažu da sam poludela
i da sam dobila sve sto sam tražila
lepse je meni sa tobom u mislima
nego njima sa njihovim lažima.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.