Why Do Good Things Always Have an End?

27.11.2006., ponedjeljak

eh..

još jedan tjedan... dobro mi je počeo.. čudno ali istinito.. dobro sam raspoložena ali nemam vremena za dugačak post... nažalost.. ovo je samo kratko javljanje...
i usput, ljudi hvala na komentarima....

upravo slušam jednu pjesmu koja mi je jako draga...
možda je neki znaju...



Kasnila je na mom satu Nova godina
neka bar je minut duže stara trajala
onda si me pogledao drugim očima
ja shvatila sam sve je prošlo, prošla sam i ja

Desilo se čudo nije da mi sutradan
mesto tebe, zima mi je rekla dobar dan
od tad dužim putem idem ja do istine
i slavim samo one naše stare godine

Minut ljubavi još sam tražila
od tebe sam taj minut dobila
minut ljubavi da me prevari
da če svaki san u ponoć da se ostvari

Minut ljubavi još sam tražila
od tebe sam taj minut dobila
minut da me tvoj pogled pokosi
da mi kažeš DA SE STARO VIŠE NE NOSI :(


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.