Why Do Good Things Always Have an End?

24.11.2006., petak

danas...

...pisem post jer imam volje. Neobicno mi je poceo dan. Ustala sam se puno ranije nego inace. Opet sam imala nekakvu nocnu moru pa valjda zato. To kod mene bas i nije rijetkost.
Sredila sam si boxeve. Nista pretjerano. Ne volim kad su natrpani.
Citala sam malo Murphyjeve Zakone.... Ima dobrih. Evo nekih koji su se meni svidjeli.

Ne mogu vam dati pamet, ali vam mogu dati diplomu.

Postoje samo dvije vrste flastera: onaj koji se ne može zalijepiti i onaj koji se ne može odlijepiti.

Nikad ne vrijeđajte krokodila dok niste prešli rijeku!

Prečica je najveća udaljenost između dviju točaka.

Uvijek vodite bilješke. To pokazuje da ste nešto radili.

Sve zahtijeva više vremena nego što misliš.

Osjećaš li se dobro, ne brini. Proći će te.

Ne možeš znati koliko je lokva duboka dok ne staneš u nju.

Bolje je voljeti i izgubiti nego nikada ne voljeti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.