body Poželjela sam. - .. never spoken .. - Blog.hr body

Poželjela sam.

Mnogo sam puta poželjela.
Da budeš samo bezosjećajni gad.
I da odeš. I kasnije kažeš 'Sorry, nisam primijetio'.
Da kad kažu 'On je gad i nije te vrijedan' budu u pravu.

Poželjela sam.
Da sjedim nasuprot tebe, i da je poljubiš.
Onako, snažno. S puno osjećaja.
I onda me pogledaš u oči koje postaju pepeljasto sive, kao svaki put kad se slamam.

Poželjela sam.
Da mi kažeš da me voliš a onda odeš bez riječi i ne javiš se tri mjeseca.
Da te sretnem u prolazu i da me onda zagrliš čvrsto poput najvećeg licemjera.
I da mi pokažeš da 'Nije vrijedno'.

Poželjela sam.
Da me ne pitaš kako sam, nego sretno dođeš s izjavom 'Tako sam sretan'.
Da samo misliš na sebe, ne mareći za mene.
I onda nabrzinu promrmljaš da moraš ići.

Poželjela sam.
A ti?

Plakala sam poput djeteta, a ti si me čvrsto držao u svom sigurnom naručju, brišući mi suze.
Ostavio si nju da bi bio samnom, otišao si od svih da me zagrliš, još jednom.
Pitao si kako sam, a kada sam ti rekla, po dobrom starom običaju nisi ništa rekao. Gledao si u mene, ne znajući što reći. Znao si, ti si 'kriv'.

I tvrdiš da smo prijatelji.
A tvoja ruka već piše nove retke, neke nove pripovijesti. Mijenjaš horor za lagani obiteljski film s elementima drame i romantične komedije. I polako nestaješ. U riječima, u djelima. U sebi. U njoj. Nekoj drugoj Njoj.

I neka.
Neka ti je sa srećom.

01.03.2008. | 19:28 | | 12 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

* This is the place in my heart.

¤ What I think. ¤ How I feel. ¤ The way I try to push through. ¤ Or the way I just go, even without trying to push through.

special ones.

Dead Ballerina
Pokazat ću ti neki drugi put, neke druge boje, neku drugu tako nestvarnu stvarnost.

Miss T.
Rane su preduboke, ožiljci ne blijede, modrica je svakim padom sve više. (...) Game's almoust over.

special one
Zašto se nikako ne može pomiriti s činjenicom da su neke stvari prošle svršene radnje i da bi njoj bilo mnogo bolje kada bi ona zaista krenula dalje?

Pumpkin P.
samo nekad mi se vrati
kao flash back


Only one wish
Your soul died a long time ago... All that remains is the body. The thing that binds you to eternal suffering, again, again, and again... Everyone breaks at some point... You broke now...

Only Way Out
You try to give up but you come back again

Walkin' Disaster
*On mora Imati
kosu :D


Gmaz ^^
bolesni razgovori i deranje od samog jutra. smijeh. to je ono glavno.