I bleed for you....................

05.10.2006., četvrtak



Joj evo jedne jadne priče.
Bila sam zaljubljena u jednog tipa.......
Ali fakat zaljubljena.
I neko mu je to rekel.
I on me ODJEBAL.
Zapravo je prvo počelo dobro...dopisivali smo se i posuđivali cd-e.
I prije par danas on meni veli da sam simpatična ali bi bio bolje da smo FRENDOVI.
E onda sam pukla.Život me jebe u zdrav mozak i još se onda to dogodi.
Ne znam koga sam htela više ubiti SEBE ili NJEGA.
Ne znam kaj sam krivoga napravila u životu da mi se ovo događa.
Tolko cura koje znam su takve kučke da ih ne bi dodirnula ni sa štapom.
A ipak na neki čudni način imaju više sreće od mene,i to puno više.
I onda je tu još škola.
U razredu svaki put sjedimo na drugi način, a raspored klupa je kao umjetničko djelo.
Danas sam imala neku ljubičastu vestu i svi su primjetili da nisam u CRNOM.



AH OVAJ ŽIVOT JE TAKVO SRANJE....................





- 20:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je o jednoj djevojci koja pkušava naći samu sebe i napokon zavoljeti svijet oko sebe

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Malo shita o meni
ja sam:nitko poseban
volim:HIM,jednog darkera
slusam:sve kaj nije britney spears
a to zanci:him lacuna coil
my chemical romance
rasmus
evanesence
within temptation
bullet for my valentine.....
mrzim:ŠKOLU
barbike kao.....r.p i ostale
želim:doživjeti 15
ici u česku
ostvariti bar jedan san
mislim da:sam rodena u krivom vremenu
i mjestu
moja prva ljubav:pavel nedved
moja sadasnja ljubav :ville valo
mrzim jos i.....rozu boju
paradajz i luk
dok me debili iz razreda ubijaju



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



blog layouts

blog layouts














MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

margin-bottom: 0">MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts
























možda mi vjetar donese,
od tebe neki dobar znak,
još sanjam tvoje naručje......
oči su se navikle na mrak.....



čarolija kad prestane,
i prašina sva nestane....
u mojim zvjezdama....
sam bog zna.....
luda nad još je ostala.....

MySpace Layouts

MySpace Layouts





Like a rose on a grave of love


Come like the dusk
Like a rose on a grave of love
You are my lust
Like a rose on a grave of love


I curse the day I first saw you
Like a rose that is born to bloom
Don't look at me the way you do
Like the roses,they fear the bloom

Your thorns,they kissed my blood


Your beauty heals ,your beauty kills
And who would know better that I do?
Pretend you love me!!!!


Indeed reality seems far
When a rose is in love with you
Slaves of our hearts,that we are
We loved and died where the roses grow


They watched us silenty

A rose is free a rose is wild
And who would know better than i do?



Myspace layouts

Myspace layouts















In love with the darkness

No more tears
i’m out of fears
i’m out of pain
i’m out in the rain

it will gently wash away
the light of the day

i’m in love with the darkness of the night
i’m in love with all that’s out of sight
i’m in love the magic of the new
and the darkness loves me, too

finally
it covers me
it makes me taste
it’s sure embrace

it will gently take away
the sorrows of the day

come out, come out wherever you are
come out, come out near or far





s votkom u ruci,
i dimom u duši,
dah mi se ote,
jebem te živote,
u ruci votka,
a u duši dim,
život je sranje,
živi sa tim...