03.02.2007., subota

...life is something beautiful...

hej...

Image Hosted by ImageShack.us

evo... novi blog.. a posta nikako nema... heh...
zasto? zato jer uzivam u zivotu...
u svemu sto nam sunce daje...
jer mozda je bas ovo zadnji dan koji zivim...

na to me natjerala jedna frendova prica.. koji je prije otprilike 4 mjeseca dozivio strasnu nesreću... zbog koje je bio točno na granici izmedju smrti i života... bio je neko vrijeme nepokretan... ali srecom je nastavio zivjeti i drago mi je jer da nije, ja nebi neke stvari shvatila... a i nebi upoznala njega... jednu predivnu osobu...
rekao mi je da ni on prije toga nije cijenio zivot, sve dok se nije nasao u takvoj situaciji.. i sada neda da mu život izmakne kontroli, a isto tako uziva u svemu sto mu život pruža...

tužno je sto covjek ovakvo nesto mora cut da bi se promijenio...
da, covjeku treba da vidi posljedice svog ponasanja da bi se promijenio...
i ja ih pocinjem vidjeti... jer se te posljedice upravo desavaju i sada mi je zbog mnogo toga zao...!!!

Image Hosted by ImageShack.us

ali eto...
stavljam sminku.. oblacim najbolje krpe koje imam i izlazim van s osmjehom na licu..
spremna za nova poznanstva i nove avanture...
primam život za ruku i zajedno krocimo cestama...
sretni...


pozdrav...

vasa Ivana

<< Arhiva >>