< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Cool blogovi...

MOJ ICQ NUMBER: 432827740


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Gabrijela-moja sestra dead
Moja prava sestra Gabrijela koja kao što vidite imate blogach....!!!

Curke... thumbup
fkt cool curke...nemam riječi...

Antonia dead
više neznam kaj da za koga napišem...hehe...isto cool curka...

Veronika (Veki) thumbup
Pfffff! not again!! (ne opet!!) hehe...ful cool cura...

zaliven pff
neznam kak se zove...nut...

Ana sretan
Super osoba...puno mi koma i zato joj zahvaljujem...komaj i dalje Ana...


Jelena-moja suseda sretan
Također isto cool frendica sa cool blogom...

Chiara kiss
Moja prijateljica iz Pule, draga osoba....hehehe

Dora (Dorin@) thumbup
Moja cool frendica...posjetite i njen blog (moram se pohvalit, ja sam ga s njom napravila tj.pomogla sam joj napravit) hehe

Anja, Dunja i Petra thumbup
Također, moje cool frendice (Anja i Dunja su mi iz razreda a Petra je iz 6.b isto cool frendica)... komajte im...

Cool curka yes
Fakat, cool curka....=)))

Robi-moj sused thumbup
Frend.... cool frend.... voli se jako šalit i pričat.... i još puno toga...

Seka Ara thumbup
Ara koja je već puno puta napravila blog, i stalno joj brišu ili gluposti stvaraju na blogu.... žao mi je Ara... ako se predomisliš opet napravi blog, ali sa drugim temama... možda bi bilo drugačije ponašanje blogera....

i jedna fora stranica u koju sam učlanjena:
httzaliven

Slikice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ja sam novom friskom


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




To sam ja sa speglanom kosom. Sa frizerskom peglom. =)


















































































































Hillary Duff and Oliver James:






Jordin Sparks and Chris Brown:








Avril Lavigne:








Declan Galbraith:






Eto kolko vas je samo bilo na mom blogu....

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



EEccentric
LLoud
IInnocent
ZZippy
AAccurate
BBouncy
EElitist
TTender
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


volim,ne volim i malo o meni.....

Ja sam: Elizabeta
Koji razred sam: 6.c (najluđi razred =) )
Naj frendice:Dora D., Anja V., Dunja I, Berta K., Lara M, Ivana H., ... ima ih još punoooooo......
Volim: Pizzu, hot-dog , sladoled koji je također (bez njega nemrem čak ni zimi),
-pse
-dobre ljude
-kompa
-moj mobach
-slikati s fotićem
-i još puno toga

Ne volim: Grah , i naravno ŠKOLU
-agresivne pse
-žločeste ljude
-komp sa kojim se nebre delat jer šteka ili nekaj
-mobach koji neće slati poruke ili kad neda brzo izvješće
-i još nekaj a nemrem se setit... heh

Moji najdraži nogomenti igrači:
-Eduardo Da Silva
-Ivan Rakitić (slatki je) kiss
-Dario Srna
-hmmm
-Niko Kovač
-Robert Kovač
-Stipe Pletikosa (golman)
-Runje (golman)
-ima ih još puno al se nemogu sjetit

I to je to...=)
Ajde bok!







ponedjeljak, 28.07.2008.

Evo mene s mora! =)

Hay ljudi!...dead
Kak ste mi?
Evo ja sam ok...kao što vidite, vratila sam se s mora...
Neću dugo...samo da kažem, lijepo sam se provela, zabavila i posunčala...
hehe
i tak...
vidim, držali ste se dogovara...nisam htjela puno komova jer znam da poslije mora (sad) neću moć vratit puno komova...deadthumbup
al nadam se da ću vam vratit komove...
ajde sorry-te kaj nemrem puno pisat, ali valjda če bit uskoro novi post pa če bit dulji...nadam se...
ma bude..
dead
ajde idem vam ja...
PoZzzzZZZzz
p.s.komajte!
wavewavewave

- 18:50 - komentiraj (94) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.