...NeverlanD...

nedjelja, 31.07.2005.

...Adio Mare odo u Rijeku...

Evo da se javim par sati prije nego cu otic u Rijeku. Evo da na brzak kazem sto se dogadjalo ovih par dana. Npr. Jucer sam bio pogledati tekmu Osijeka i Dinama i moram priznat da je Osijek odigrao odlicno i tako mi je bilo drago sto su pobijedili Dinama. Naravno Rijeka je pobijedila Cibaliju 4-1 i mislim da se pocela polako uigravati sto je odlicno jer Rijeka ima 3 gostovanja pred sobom, 2 u Hrvatskoj i jedno inozemno (protiv litexa u Kupu UEFA). Naredan utakmica je protiv Dinama pa protiv Litexa i na kraju protiv Osijeka. To ce biti zanimljivo...
Pozdrav svima i javim vam se iz najljepseg grada na svijetu (Rijeke) kad stignem tamo...

Ps: Tia ja sam inace iz Rijeke samo sam se doselio u Osijek, jebi ga....

petak, 22.07.2005.

...O moja Rijeko, vodi nas do pobjede...

Evo doslo je vrijeme da i ja nesto napisem o takozvanom nogometu i klubu za koji navijam. Prvenstveno po mom "HNL" ili ti Hrvatski Nogometni Savez, nepostoje...kod nas postoji samo "HLS" takozvani Hrvatski Lopovski Savez.
Nego necu previse srati o politici i njenoj umjesanosti u nas nogomet, korumpiranosti itd... Zelim samo malo popricati o klubu za za koji navijam dusom i tijelom. Tako je...navijam za HNK Rijeku i ponosim se time. Da nebi mislili da sam neka izdajica pa ono iz Osijeka je pa navija za Rijeku. Imam ja razlog iz kojeg navijam za Rijeku, prije sam zivio u Rijeci pa sam se onda doselio u Osijek. Rijeka je po mom klub koji spada u vrh Hrvatskog Nogometa uz (Osijek, Hajduk i Dinamo). Na trofej koji je nedavno osvojila (Kup) cekala je punih 26 godina i znam da Rijeka nije osvojila niti jedan trofej u Hrvatskoj do nedavnog osvajanja Kupa. No budimo iskreni dali je neko imao sansu osvojiti Prvenstvo pored lopovske konkurencije Tudjmanovog Dinama i isto tako Lopovskoh Hajduka...ma naravno da nije!!!

Nego Rijeka je neki dan imala priliku osvojiti SuperKup no eto omaklo ima se i spusili su jeftin gol...No nije ni to vazno, vazno je ono sto ima Rijeka a to su po mom misljenju najvjerniji i najbolji navijaci...ARMADA...i apsolutno sam ponosan sto sam clan...Zelim reci sa strkom koja se podigla oko novog srpskog vratara Dragana Zilica je po mom smijesna. Ne zelim uopce raspravljati dali je ili nije Cetnik, samo me zanima koliko ce profesionalno odraditi svoj posao. Po mom: dosbis novce, posteno odradi i to je to...cist racun duga ljubav.

Evo par slika sa feset iz Rijeke nakon osvajanja Kupa...Pokazujem ih da bi vidjeli kako grad zivi za klub...i Rijeci upravo to treba, ovakva slavlja. Kako ih napravit? Pa osvajati trofeje, tako puniti stadione a kasnije i feste na rivi i ulicama do dugo u noc...







...Samo neka Rijeka ovako slavi sada uskoro nakon sto osvoji Kup Uefa,novo Prvenstvo i Kup...hehe

srijeda, 20.07.2005.

...Jucerasnje ludilo...

2.Jucerasnje ludilo

Ponovno sve isto no samo sto smo izasli oko 5 popodne i poceli piti...Ako se pitate dali je to normalno...ma naravno da je....zasto....pa zato jer je to moje (nase) drustvo koje jednostavno ne moze bez alkohola, posto nas alkohol pokreca, posebice rakija travarica...hehe ili tekila. Kad smo oko 7 sati (bar ja mislim) vec lizali poslijednje kapljice alkohola sa dna boca uputili smo se u Capuccino... Dolazi konobar; sta ce te...niko ni pet ni sest vec u isti glas pivoooo...Hehe tako vise manje svi zuje idemo mi kao igrati pikado....no kontam si da smo gadjali posve nesto drugo...uglavno daljnih detalja se vise nesjecam sem da smo opet zavrsili u naselju (za one koji zive u os, Gornjodravska Obala, kraj Bijele Ladje i pijane) i to bas na ljuljackama...hehe...

Pozdrav....

Sljedeći mjesec >>