< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve je u naslovu......

blogovi koje citam....

dnevnik jedne girly girl...
nera....sa svojim sjećanjima...
jedan zeko sto prica gluposti..barem on tak kaže...

meni za sad najdraža...


Free Music

Free Music



Free Music





Neyo - So Sick lyrics

ovoliko vas je od 16.7.2007


Free Website Counters
Free Website Counters

nedjelja, 16.12.2007.

bon je stigao jupiiiiiiii

dragi moji koji ponekad svratite na moj blog... eto kako i naslov kaze bon je stigao...tako da ce te me ovaj tjedan vidjeti kak shoppingiram po city centru, ilici i ostalim za shoppingholicare vaznim mjestima...

ostale vjesti...
ovaj tjedan je bio jaaaako buran..izgleda da ovaj kraj polugodista katastrofalno utjece na sve nas...svađali smo se više nego ikada...stalno neke rasprave..ili između mene i frendica ili frendice sa profesorima ili svako sebi u bradu...ali glavno da smo cijelo vrijeme bile namrgođene jer sada u skoli zapocinje..anarhija... a jedini koji imaju sve ovlasti su profesori.... i oni to znaju..itekako iskorištavaju...pozivaju se ne neka pravila kojih se drze samo kada njima to odgovara.....a kad treba pisat tri testa dnevno...dnevno ne tjedno onda sva ta pravila izblijede... jer pokušavaju prikrit da nista nisu radili proteklih mjeseci..a kome se sve to obije o glavu..nama... gledajuci pravno tu nema nikakvih prekrsaja jer oni napisu da je to petominutni...a odkad taj test traje 45 min i ima 20 pitanja???? i o njemu ti ovisi ocjena... eto to je sve za danas....


joj skoro sam zaboravila...gledala sam transformere...napokon...i film je preeeeelud....jedva cekam ostale..... pusa

- 15:13 - pljuni... (1)- ...pa prilipi...- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.