< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve je u naslovu......

blogovi koje citam....

dnevnik jedne girly girl...
nera....sa svojim sjećanjima...
jedan zeko sto prica gluposti..barem on tak kaže...

meni za sad najdraža...


Free Music

Free Music



Free Music





Neyo - So Sick lyrics

ovoliko vas je od 16.7.2007


Free Website Counters
Free Website Counters

utorak, 20.11.2007.

kad je nesto tako dugo uz tebe ..zao ti je sto odlazi ..ili ne.. hehe

pa sigurno se pitate o cemu ja to prica.... pa o svom obožavanom fiksnom aparaticu s kojim sam se svaki dan proteklih 5 godina druzila..... on je poput decka....hehe..svaki dan ga vidiš...nekad ti se sviđa..nekad ne... nekad jedva cekaš da ga se riješiš ..nekada i boli...tko bi rekao ja tražim nesto a vec to imam.... pa da ovo ne skrene u nekom degutantnom smjeru...mjenjam temu-...

da da skidam ga i nisam tako bila hiperaktivna i uzbuđena...pa ima dosta vremena... i to još prije rodjendana... koji je tek sljedeci cetvrtak..i to 18...jupi...
a još bolje je to sto ga i skidam prije subote...kad slavim rodjendan...tak da..jupi..sta reci....e da sad nagovaram mamu da si kupim neku fancy majicu posebno za rockas...a to mi mora ispunit....iako sam službeno od njih dobila novu sobu....no ipak neka majičica od 100njak kunica...dobro malo više...200njak...ma nije to neki teret na budžet...
a jedva cekam i dan kada ce dobiti božicnicu u obliku bona od 1500 kn za ducane u kojima oni sebi ne mogu kupit nista jer su to naf-naf, mango., castelo...i tak...a onda cu ja opako shopingirat....obnovit cijelu garderobu....preeedobro...steta sto tak nesto ne postoji pred ljeto tak da i tad malo....ali kak se kaže "poklonjenom konju ne gleda se u zube"..... eto toliko od mene-..... pusica od (ne)ljubilice bez aparatica.

- 22:51 - pljuni... (1)- ...pa prilipi...- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.