< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve je u naslovu......

blogovi koje citam....

dnevnik jedne girly girl...
nera....sa svojim sjećanjima...
jedan zeko sto prica gluposti..barem on tak kaže...

meni za sad najdraža...


Free Music

Free Music



Free Music





Neyo - So Sick lyrics

ovoliko vas je od 16.7.2007


Free Website Counters
Free Website Counters

petak, 02.11.2007.

dragi moji koji mislite da sam vas zaboravila...

istina nisam pisala dugo...tocnije ne na ovom blogu.... pa da nadoknadim izgubljeno....
ova prica o p.i.m.p.-u je završila nesretno...on joj se javio i rekao da sam ga ja prisilila na to..mislim istina je da sam mu rekla da cu joj reci ako joj on ne kaže... no nije da sam mu uperila pištolj i silila ga da napiše poruku.... ona mu je sto je mogla pristojnije rekla da ga ona vidi kao frenda...ah sta ces...i od one poruke u kojoj me samo izvjestio da joj je rekao..od tada se ne javlja..ni poruke..poziva ...izgleda da se ljuti na mene....al kako je mogao ocekivat da ja nešto tajim svojoj frendici.... najboljoj....a kad smo kod nje nekak je i u našem prijateljstvu sve krenulo nagore.... jednostavno smo se pocele ponašati kao da smo 20-ak godina u braku...ah.. zasitile smo se svega .....i jedna druge i same sebe... tako da su buknule svađe koje sam morala riješavati.... no hvala bogu i to je riješeno... zaključak...preslicne smo pa je spoj pms-ova, depresivnih stanja, lošeg vremena...i opceg nezadovoljstva izazvao kratki spoj u sustavu... ali obije smo pocele cijeniti naše prijateljstvo više no inace....i tak... joj da skoro sam zaboravila....

danas iznenada sam dobila poziv na kavu od svojih frendica iz osnovne... no jedina mogucnost...posto sam u kazni...je bila da dođu do mene pa da nam ja skuham kavu...i tako je i bilo... još s kolacima koje sam napravila jucer navecer...fantasticno...napricale smo se kao da se nismo vidjele sto godina.... a proslo je tek mjesec dana..... jer se ne možemo vidjeti cesto zbog rasporeda i skole.... jer obije imaju praksu pa su nakon nje mrtve umorne ... i ja bi bila da me iskorištavaju a ne daju mi placu... jer sam samo pripravnik.... ali o tom jedan drugi put....

mislim da sam nadoknadila zaostatak...zar ne..hehe...
pusa od (ne)ljubilice....

ps.sada gledam kak dvije ženske briju na rtl...neki film citiram
"ovo nije još jedan film za mlade".. eto toliko o filmu.... mislim da mi se život zgadio.... ako znate tu scenu....

- 22:57 - pljuni... (1)- ...pa prilipi...- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.