< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve je u naslovu......

blogovi koje citam....

dnevnik jedne girly girl...
nera....sa svojim sjećanjima...
jedan zeko sto prica gluposti..barem on tak kaže...

meni za sad najdraža...


Free Music

Free Music



Free Music





Neyo - So Sick lyrics

ovoliko vas je od 16.7.2007


Free Website Counters
Free Website Counters

subota, 13.10.2007.

teško li je biti P.I.M.P.

naravno da nisam to postala...ali ova moja zaista nezahvalna dužnost stvarno granici s time..
pa krenimo... jednom tipu sviđa se moja best frendica.... i to ne bi bio tak loše da i on sam nije moj best frend..... on mi je priznao to jedne večeri dok je bio pijan..i rekao da je u nju od kad ju je upoznao...naravno da ja jednostavno nisam mogla to tajiti pred njom jer svaki put kad bi spomenula njegovo ime ja sam bila na rubu da joj kažem.... ali ipak sam tajila.... i cijelo vrijeme sam nagovarala njega da joj kaže.... prvo onako kroz šalu...onda ozbiljno a kada sam iscrpila sve ostale izbore ostao je samo jedan... da ga ucijenim kako je on to nazvao.... pa sam mu dala rok od tad 2 tjedna da joj on kaže ili ću ja...jer ipak ona mi je best frendica i od nje ništa ne tajim.....i sada mi je prije 10 minuta javio da joj je rekao...ali nemam novaca da ga pitam (ili nju) sta je bilo....kako je prošlo otvaranje nazovimo to Pandorine kutije..jer ako je sve u redu onda sam i ja...ali ako nije e onda cu ja biti veliki krivac za sve.... njemu sto sam ga nagovorila, a njoj zato sto joj nisam rekla.... zato sada sa svom nadom cekam da se jedno od njih dvoje javi... he he.. naravno dobro po mene... a i po njih jer bi stvarno bili dobar i sladak par....

- 23:33 - pljuni... (2)- ...pa prilipi...- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.