Image Hosted by ImageShack.us BORRRRRRRRRIIIINNNNGGGGGGGGGGG - angels deserrve to diee - Blog.hr

petak, 25.05.2007.

BORRRRRRRRRIIIINNNNGGGGGGGGGGG

jooj koja dosada....baš mi je borrdddddddddddd
stalno sam doma...visim po msnu...i chatu...i tak
star mi je OPET uzela mob....al doro uopce me ne dira
i sheggyu je stara uzela mob pa se ionako nebi tak cesto
čuli...jedva čekam u školu...danas imam sam dvije ure likovnog...nego da vam
kažem kaj je bilo jučer....ja onak došla u školu sve super i to...prije velikog odmora
sam se posvađala s karlom...on mi je bacila papiric od dopisivanja skoro u glavu
ja sam ju htjela tresnut,al nisam zato kaj.headbangheadbangheadbangheadbangheadbang...joj ne znam zakaj
ja se dignem i kemijskom je nabim u facu..smokin.toliko su mi se tresle ruke da sam bila
jooojjjj živčanaaaaaaaa do bolaaaaaa....i rekla sam da cu je pretuc pod odmoromburninmadburninmad
al mi od tad nije nikaj napravila...ak mi još nekaj kaže jojjjj mrtva ce bit majke mi
uopce je se ne bojim..burninmad..ona bi se mene trebala bojat.puknucumad..koza
no dobro ja sjedim s curama na klupici i krenem prema petri i vidim idu prema meni
petra i jedan dečko za kojeg sam rekla da mi je jako sladak
i ja brijem da su išli prema meni.eekeekeek...i hvala bogu kak je nastala gužva jer
su se cure nekaj prepirale ja zbegala s rebom u wc od klinaca
bili smo tam do zvona i onda nekih par minuta od sata
dok se nisu svi razbježaliii
joj tak sam se usrala...lud.hehehhe...
karla ce me danas sto posto pitat da se pomirimo al
baš me boli racku
danas imam osjecaj da cu imat ludi dan
joj još mi burek mora dofurat peglu za kosu
posudila sam je njegovoj sisterki
ajd odo ja još mal spremat sobu
pa cu vam pisat sutra kaj bu bilo danas
PUSACHmahmahmahmahmahwavewavewavewavewavewave

- 09:54 - Can you see my star? (33) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.