MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





kjut larich....baš je zknn slika...kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


that´s me...zujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


neke supach slikice.....xD

larich_dorich_sarich_baš smo kjut ispale....
lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ena,larissa i dora...u sesvetama...kjut...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

wee....mali anđeli...lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na državnom....prwe bile...wee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u kampu...ena i dora...kjut...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dora i ira...dvije ludachekiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Miss Enchanted

nešto o meni...



Image and video hosting by TinyPic



Eii...
Zovem se Sara...Živim u Novigradu Podravskom...
Idem u 7.b.razred u OŠ "prof.Blaža Mađera"
Treniram rukomet u RK Podravka...smijehNAJVIŠE NA SVIJETU VOLIM:
-obitelj
-frendove i frendice
-čokoladu
-ljeto
-dečke
-rukomet...obožavam ga...
NE VOLIM:
-umišljene i lažljive ljude
-zmije i kukce...>...pozzam sve svoje frendove i frendice...wave

link@chi...
moa dorica
mowa larich
tonka
matea
ira
zujoluda tinčica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ira,natali i ja...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

katarina i ira...kjut...ira ju bude zadavila..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the best trener.....wee...thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mi u kampu s repkom...predobro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 21.12.2008.

neke pjesmice...

Sanjam da sam zvijezda...sanjam da svijetlim na nebesima.....
i osvijetljujem tebi put......put do moga srca........
Sanjam da taj put je stvarnost...a ja samo san..


Zelim da budem ljubav...
Zelim da sam ti potrebna.... i da me nosish u svome srcu...


U mislima si mojim...

sanjam te,
u mislima si mojim,
zbog tebe placem,
svaku minutu koju sam bez
tebe svojom snagom brojim


cini mi se da si tu...
cujem tvoj osmijeh,
pricinjava mi se tvoj glas,
nije valjda da to nije nesto izmedzu nas...



Ljubav Ljetna

Zavoljela jednog djecka
zavoljeo i on mene dugo se sjecam te ljubavi, te ljubavi ljetne. Sjecam se taka davno kako se s drugom sece drsko se okreni i drskomi rece "tvoja pisma sam spalio spali i ti moja zavoli i ti drugog kao sto sam zavolio drugu ja..
Ja tvoja pisma spaliti necu jer sam te ludo voljela .
Drugog ljubit necu al ipak ti zelim srecu, neplacem ni ja vise i ova nocce proci a sa novim danima i nova ljubav se doci


slomljeno srce

Otisao sam od tebe u suzama
sa bolom i tugom
dali cu te ikad preboliti
to jos niko nezna.

pamtim jos oci tvoje
oci boje neba.

dali mislis na mene
ili se provodis sa drugima
dali me volis kao prije
ili je to samo bila laz.

sad sam daleko od tebe
ostaje mi jos par sati zivota
ovo nam je zadnji razgovor
mog slomjenog zivota
reci dali me volis ili ne
reci mi nesto dobro i utjesi me.



volio sam te i te tvoje lijepe oci,
mislio sam da ces nekad biti moja,
stalno si mi bila u mislima
a radi tebe sada me dusa boli
jer te stvarno ludo volim


Posalji mi poljubac
posalji mi poljubac na ovim kapima kise
neka se njezno tvoje usne spuste na moje usne
i dozvole da ih upijem da ih osjetim
ja cu znati da te volim....
posalji mi svoj vreli dodir na krilima vjetra
neka se zaplete tvoji prsti u moju dugu kosu
i poigraj se nestasnim pramenovima mojim
ja cu znati da te volim....
posalji mi svoj neodoljivi osmijeh na odsjaju zvijezda
neka zabljesne u mojim ocima sjai....
I po ko zna koji put ugladaces ogledalo moje
a ja cu znati da te volim....





| Komentari (6) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.