ništ posebno - NevenchinA - Blog.hr
Cursors




free web counter

free web counter





















NevenchinA

18.12.2006., ponedjeljak

ništ posebno

...joj sutra je božićni sajam...
...danas sam sve lijepo pripremio i napravio još par sitnica...
...za svoju osobnu kolekciju nisam radio ništ (osim jednog shurikena jer mi se ovaj kojeg sam imo strgo)...
...drugo ništ nisam radio...
...neznam šta drugo bi pametno trebalo reć osim pozz...

- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (24)
Studeni 2006 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace images



ORIGAMI I ZEZANCIJA

MySpace images

Nekoliko zakon origamija s neta i mojih uradaka
Moji uradci


Moja kolekcija najmanjih ždralova

4 vrste ždrala:
-troglavi
-obični
-s 4 noge
-s mačem

Ljiljani

Simple dragon

Labud [Swan]

Dinosaur [veleciraptop]

Ptica [chrysalis]

Scorpion

Devil face



Avioni

Darts

hammerhead

baracuda

manta ray

marlin

bottlenose

Gliders

pelican

kingfisher

albatross

sea gull

kookabura

Jets & Bombers

eagle

condor

hawk

owl

falcon

SSTs & Stealth

jaguar

panther

cheetah

leopard

puma

Starships

jupiter

saturn

venus

mercury

neptune


Flying Wings

typhoon

hurricane

tornado

chinook

monsoon

Delta Wings

salmon

minnow

trout

catfish

pike

Canard Flyers

oak

willow

redwood

chestnut

hickory

Fighters

gazelle

zebra

antelope

wildbeest

elk

Research Craft

clipper

trireme

galleon

sloop

ketch

Unsorted

avion koji je proglašen najboljim na svijetu

condor(version 2)

-

-

dragonfly

-

-

-

-

-

helicopter




Origami s neta