A šta da.... Radim

06.04.2006., četvrtak

ETO SRANJA

inače jučer htio ostaviti komentar ali nema šanse jer sam slao one igre(poslao dvaput) i time mi je administrator ukinuo ostavljanje komentara.mogu jedino ostaviti komentar tako da onda piše samo nadimak ali onda nemožete kliknuti na njega i doči na moj blog....i time je blog vjerojatno gotov,možda.a toliko sam dobrih postova pripremao za vas....ali eto.možete mi možda nešto predložiti šta da napravim jer ja se ne smatram krivim...dvaput sam poslao jebenu igru i sad sam GOTOV.pozdrav svima. btw. jao onome tko me prijavio.....ovaj kretenski blog šugavi....joj. Šta da učinim.ako nemate neki prijedlog onda ZBOGOM. šmrc
- 21:44 - slobodno se izjasni-neboj se (24) - koji k...češ ovo printat - vanilin šečer

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

psihodelije
kombajn
nataša
rirockerica
totalno sjebana cura
natalie

usput nešto o meni:Zovem se Neven.imam 17 god.
živim u Opatiji ali sam vrlo često u Rijeci(škola,izlasci).
volim tlačiti ljude-nema ljepšeg i uživati što više mogu u
životu
slušam rock i metal (ali ne procjenjujem ljude ovisno o
glazbi koju slušaju).

šta slušam

ma večinom sve ali gotovo uvijek rock i metal.mrzim thompsona i škorota i društvo
a obožavam:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj icq: 194157371 pa me gnjavite koliko želite


Cursors