A šta da.... Radim

21.03.2006., utorak

Jebem ja blogu i onima koji ga napravili.....(zbog ovog postajem ateist)

Eto što se meni dogodi nemogu uči u editor od bloga.....a onda mi sve nestane.kao da ne postojim.pokušavao sve i onda.....i sad moram ispočetka.a tako sam imao dobre komentare.joooj.poludit ču.molim vas ohrabrite me kojim lijepim komentarom.jooooj.lud sam.napravit ču vam one filmiče još bolje.joooj.najrađe bi plakao.molim vas ohrabrite me.
ali dobro krenimo ispočetka....ovaj blog sam napravio iz dosade(po drugi put).po nagovoru jedne djevojke po imenu nataša itd...cujemo.evo i malo filmiča opet.
oni mi uništili blog
ovi čak i zapjevali
za starije od 18(bio sam ljut dok sam radio ovaj)
ne diraj mu mamu
fight
sexualne fantazije
to je glad
- 20:00 - slobodno se izjasni-neboj se (33) - koji k...češ ovo printat - vanilin šečer

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

psihodelije
kombajn
nataša
rirockerica
totalno sjebana cura
natalie

usput nešto o meni:Zovem se Neven.imam 17 god.
živim u Opatiji ali sam vrlo često u Rijeci(škola,izlasci).
volim tlačiti ljude-nema ljepšeg i uživati što više mogu u
životu
slušam rock i metal (ali ne procjenjujem ljude ovisno o
glazbi koju slušaju).

šta slušam

ma večinom sve ali gotovo uvijek rock i metal.mrzim thompsona i škorota i društvo
a obožavam:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj icq: 194157371 pa me gnjavite koliko želite


Cursors