Feels something like summertime Top down ain't nothing but time Radio's on and you're by my side Feels something like summertime

05.07.2010., 13:11

Feels something like summertime
Top down ain't nothing but time
Radio's on and you're by my side
Feels something like summertime


going down, party time.
idem sve više
i više dolje
No stop signs, speed limit
totalni highway to hell
a svejedno ostajem gore!!

onaj bod koji mi je falio
da prođem s 5.
ma i njega sam dobila.

i još je ljetoo.
nikad nisam voljela ljeto.
e pa ove godine.
sve se mijenja.

ekipa, uživancija
ljeto.nema škole.
nema briga.
još sam dijete.
i optimist.

samo uživam.
sve je dobro.
ok, dobro je preblaga riječ.
doslovce letim smijeh

i sad još planiram.
izdivljati se po ljetu.
pa da na jesen u školi
ne bude highway to hell.
ili naučiti se samokontroli.

hahahah ne a?
you can't stop a fire burning out of control

eh da ovo ljeto traje zauvijek.



eh i da
kao što ste primjetili
promjenila sam adresu bloga.
razlozi:bolje da ne znate

pucaj(9)Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.






< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)

On •Off


Opis bloga

smijehsmijehsmijehsmijeh----->LJUDI MOJI KOJE
JA GLUPOSTI
DROBIN TU


<-------------smijehsmijehsmijehsmijeh
It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life



if there's one thing I hang onto,
That gets me through the night.
I ain't gonna do what I don't want to,
I'm gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge, I show the wind how to fly.
When the world gets in my face,
I say, Have A Nice Day.

Linkovi

a vidi.



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





HTML kod: HTML puding