subota, 31.03.2007.

na ovom svijetu nekog trebaju svi,a meni uvijek trebaš samo ti.......


eeej ljudi evo puklo me da malo napišen nešto novoga
mada nema ništa šta bi nekoga tribalo zadivit
ja i maritta slušamo neke tužne pisme
pa smo cile u kurcu
marsella je išla u gardaland(marsell fališ mi više nego šta misliš....)
ali neka se bar neko ode zabavlja-------
jutros smo kao i svake subote išle u tonija
ali nam nije baš bilo bajno jer smo se svi nešto posvađali
ali sve je dobro šta se dobro svrši
pa smo se tako i pomirile....
e ovo moran reć
tj.obečat sama sebi
više nikad neću molit Boga da me zgazi auto jer san to pomislila neki dan kad smo ja i marsella plakale
i za malo manje od 2 minute,nju je zamalo zgazilo auto,
sva srića šta se nekako izvukla.....
al virujte mi,bila je tako blizu smrti,
eto
to mi je opomena
da će se tako idući put dogodit meni


pozzzdrav mojim curkama maritti,matei,ivi,teri,petri i neli,drugi put će bit bolje...heh

ma veeliki pozzdrav mati i šilu
jedva čekan da vas opet vidin.................
još jedan pozzzdrav marselli,anii,jeji i mari....iz 1.k
kisssssss


evo još NEŠTO za NEKOGA

ti nisi tu -daleka obala

Tvoja je koža topla i bijela
Tvoje su ruke tople tvoje usne gore
I dok ti pijem mirise tijela
U tvojim ocima je podivljalo more

Iz daljine se valjala noc
Dugo smo se ljuljali u snu
A sljedeceg dana u svitanje zore
Kraj mene ljuljalo se samo tamno plavo more

Ti nisi tu, ti nisi tu
Ti si na nekom drugom mjestu
Ti nisi tu, ti nisi tu
Ti si na nekom drugom mjestu





žao mi je nas..

Mutna svijetla kišovitog grada ostala su iza nas,
U meni pada posljednja nada da razumiješ moj glas,
Niz staklo klize krupne kapi i moje riječi klize uz njih,
Kad bi se vratili posljednji sati ,promjenit nešto dali uspio bi.

Zaustavljam se i otvaram vrata s kišom su riječi prestale,
Tvoj zadnji osmjeh zaklanja tama, a moj u meni zapinje
Sve ono što je bilo sve, sad se u ništa se zatvara,
Nazad krenem ne okrećem se, dok se noć u jutro pretvara.

A žao mi je nas, žao mi je snova ugaslih, naših želja glas sad je tako dalek tako tih.
A žao mi je nas i znam da neznam sebi priznati da naših želja jaz i tebe i mene od nas će odvesti



što te više gledam,to te više ne dam.............

Stani malo pogledaj me ti
U mojim zjenama ces sebe viditi
To nije odraz to je istina
To je ljubav sto nas sebi uzima

Uvijek sam bio samom sebi dovoljan
A tek sad vidim da pola bio sam
Taj drugi dio donjela si ti
I sad se ne mogu od tebe dijeliti

I sve ja imam samo kada ti si tu
A kad te nema samo ti mi ostajes
I sebe pitam da li sada sam u snu
Il' tek se budim sad po prvi put
Il' mozda ludim
Jer sto te vise gledam
To te vise nikom nedam ja

Tvoja ljepota sto s neba dodir je
Iz mene gura sile dosad skrivene
I dok te ljubim topim se u bunilu
Na moje usne cudne rijeci naviru

Moje tijelo tek uz tvoje osjecam
Moja jutra tek uz tvoja nose dan
U tvome osmjehu cujem i svoj glas
I cijeli svijet tu je samo radi nas

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors