srijeda, 28.03.2007.

ma jebenti ovaj život sad san bisna ka pas
ovaj post san pisala već jedno 3sta puta
i nije mi se objavija
ma sad san cila u kurcu
jebenti
samo ću vam reć da ja i marsell sad pišemo ovaj blog
pisat ćemo gluposti kao obično
moramo se pohvalit da smo proveli 4 famozna dana u vodicama na gastru
u sobi 113 s ludin splićanima
pozzdrav mati i šilu
jedva čekamo idući tjedan da se vidimo
volimo vas najviše na svituuuuuuuuuuuuuuuu
naša marinovka je u kurcu
ali ugl je ona kriva za takvo stanje uma
jer nije znala šta ima dok to nije izgubila
ali marinovko ja znan da još nisi izgubila
ništa
to je samo prikrivena ljubav,,,
o jeah tvoj romeo će tebi priznati sve jednog lijepog sunčanog dana
i onda ja neću više morat trošit svoju inspiraciju
na balade o ispeglanoj ljepotici
eto to je sve šta ja mogu reć
još jedan veliki pozdrav jeji,nemoj ni ti biti u kurcu,svi su muški kurve....
sad nek vam marsellla piše nešto meni je dosta


evo sad ću ja nešto.....ja ću se UBITI!!!!!!.....to inaće biva tako....
sve je u kurcu i nema spasa nešto se ćuje iz sveg glasa isti kreten opet viće strpite se
ljudi uskoro sunca bit će.........ljudi.......pomozite.....a neda mi se više pisati kad samo gluposti pišen sad ćemo slike staviti................pooooozdraaaav malom crnom


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jela i marsell


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mattea marinovka i latinka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marsell-izbrisala je svoju facu



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mattea i benko
EVO JOŠ MOJA OMILJENA PISMA
UTJEHA KOSE
Gledao sam te sinoć. U snu. Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.



neda nam se više stavljat ajte bog

- 12:23 - komentari (19) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors