utorak, 27.02.2007.


Pogledaj da li me možeš presnimiti
Prijevod je loš nitko ne zna što govorim
Pogledaj da li me možeš presnimiti
Signal je slab, opet se gubim…




e ljudi moji evo mene malo se zajebajen s banijen
pa mi je palo na moj mali um da napišen novi postić
prvo moran spomenit banija jer sam mu to obećala
još prije nekoliko stoljeća
on je jedan ludi ripaš kojeg vjerojatno svi već znate a ako kojim slučajem nije dospio do vas
slobodno ga posjetite na ovom linkiću:
klikni
a ako ga želite uživo vidit-obratite se meni
eto bany napravila san ti pravu reklamu
ma priznaj da san najbolja
dakle
nisan odavno ništa pisala
i za to vrime se dogodilo čudo
znate koliko san proklinjala matematiku
tu stravu
jezu
užas
taj horor
hororčinu
stravičnu jezu punu užasa uz dodatak hororizma
da ali ja pametna glavica ovaj put iz provjere nisan dobila 1
a ni 2
dobila san 333333333333333333333333333333333333333
e da stari ko može bolje nek se javi
tako da san sad zadovoljna svojin životon
i ne namjeravan se ubit
nisan imala samoubilačke napade histerije dugo vrimena
ima jedna pisma koju ja obožavan a to je SVE ŠTO IMAMO
pa ću naravno stavit lirike
a i stavit ću jedan spot za banija
i za kraj ću stavit rečenicu posvećenu mojoj best frend maritti-klikni ode
a to je
ostala si samaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ne naravno da nisi sama...................................

e za kraj zaboravila san reći da me jučer zamalo zgazilo auto
ono mogla san biti mrtva
a to virujen da me Bog kažnjava jer svaki put kad san u depresiji
molin:Bože molin te nek me satare auto
eto Bože molin te sorrrrry za sve moje molitve
neću da me zgaziiiiiiiiiiiiiiiiii
a danas san na satu lizala lizu
i kako me nastavnik gleda
morala san je negdi strpat pa san cilu lizu
zajedno sa štapićen strpala u usta
tako da mi je štapić iša ravno prema grlu
i umalo san se ugušila
ali fala Bogu i to je završilo dobro jer san se uspila izbalit i nekako je ispljunit iz usta
a za to je kriv bani koji mi svaki dan kupuje te jebene liiiiizeeeeeee
ajme jesan lip post napisala nema šta




BOA: Sve što imamo
Noćas si mi rekla da… Da se bojiš laži… Da su ljudi nedobri

I da ne znaš tko je što…

I to što boriš se… da li to je važno?

Tiho sam te slušao… kosu sam ti ljubio



I sve što imamo stane u tu malu riječ

Mi smo izgubljeni… mi se volimo zbog nas

A gdje ćeš pobjeći? ovu suzu spasi

Tiho sam te ljubio… kosu sam ti slušao



I sve što imamo stane u tu malu riječ

Mi smo izgubljeni… mi se volimo zbog nas

I sve što trebamo mi od sebe tražimo… Još te uvijek želim… još TE uvijek osjećam




i naravno VATRA


Pogledaj da li me možeš presnimiti
Prijevod je loš nitko ne zna što govorim
Pogledaj da li me možeš presnimiti
Signal je slab, opet se gubim…

Meni je dosta, htio bih mijenjati
Svoj crno-bijeli za kolor film
Nikada neću dobiti Oscara
JER DRAMA BEZ AKCIJE NIJE U MODI…

REF:

Mornarska majica
Imaš prekrasan osmjeh i sve svoje zube
Silikonske usne, manekenski pogled
U mornarskoj majici dok ležiš kraj mene
Moj brod je sve veći dok ti uvijam brkove
Tetoviram tvoje ime na leđima
Vežem ti sidro da ne otploviš sam
Kapetan si broda, mašeš mi s palube
Lomiš mi srce lomeći valove
Let go!

REF:
Hajde budi moj mornar,
Ja bit ću tvoj ocean
Budi kapetan mog broda
Moja privatna posada

Imaš prekrasan osmjeh i sve svoje zube

Imaš savršen ten i kremu za sunčanje

U mornarskoj majici dok ležiš kraj mene

Moj Moby Dick raste…







EVO SPOT ZA MOGA BANIJA

Simple Plan - Im Just A Kid
pisma je baš zaaakon

Simple Plan - Im Just A Kid - Funny home videos are a click away

- 19:21 - komentari (35) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors