srijeda, 07.02.2007.

MA SJEĆAŠ LI SE LEPI GROME MOJ..NEKADA JE TLO POD NAMA PUCALO...SRCE JE U SRCU KUCALO...MA RECI GDJE JE ZAPELO....

da da tako je evo napisat ću novi post
na novom blogu
u zadnje vrime san postala senilna(to mi je prišlo od moje prije filipe-pileta)
govorin neke čudne stvari
glupe stvari
i zato se ne čudite ako vam nešto bude čudno
al to nije bitno
ono šta je bitno
je to da mi je malo bolje
mislin puno
nisan više tolko u kurcu zbog ljudi koji nisu vridni mojih rići
mate mi je ka opet prijatelj
ja znan da to neće bit ka i prije
ne znan zašto al istina je
ja sad MORAN PAZIT ŠTA GOVORIN I PRID KIN TO GOVORIN
jer više nikome ne mogu virovat
al dobro
jučer san bila kod pileta jer je "bolesna"
baš navodno
bili su i mate i moj veeeeeeeliki prijatelj marinko
kojemu ću za valentinovo kupit set noževa
u kineza naravno
oni su vam baš bili došli sa utakmice jer im je zamalo doletila cigla u glavu hehe
mate je uspija čak 2 puta zapet od piletin krevet i udrit svojom glavicom
marinko je pa sa stolice
ja san piletu prolila čaj po tapetu i razbila dio čaše
eto napravili smo joj lip nered pa smo zadovoljni sami sobom
otišli
u subotu mi nije baš bilo dobro u gradu
u glavi mi je već dana pisma lepi grome moj
eto vidite
pretvaran se u cajkaću
totalno san popizdila


OBEĆALA SAN POZZZDRAVITI marsellu i anu marinovku
inaće marinovko jebenti romea
ja ću ga ako ti neš
coffe?tommorow?
pa daj odgovori jebenti život
jebenti romea i juliju

....zanemarite...
udari opet grome moj......................................................
eto na neman pametnih stvari pa evo vam lipa pisma

hladno pivo......
JEDNIM OSMJEHOM


Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miće ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me da nas ne stigne

Ovaj grad
A ti mi kažeš :Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miće ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Tad mi se ućini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine

Ovaj grad
A ti mi kažeš................



evo i pisma pratim te-lirike su sa strane

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors