četvrtak, 01.02.2007.

every step that I take is another mystake to you.......

život je savršenstvo s određenim manama
život je red suza,red smjeha
ali ponekad nam je potrebna samo jedna suza
da sav smijeh i sva radost nestanu
i tad nam ostaje samo bol
mi obični ljudi s greškom
nismo svjesni koliko smo zapravo jednaki
nismo svjesni savršenstva ovog života
sve dok se ne pogledamo u ogledalo
i vidimo suzu koja nas marljivo uništava
ali mi ne vidimo koliko nam ona zapravo pomaže
ona ispire jedan dio tuge
i ona nam nadoknađuje jedan dio samopouzdanja koji smo izgubili
mi,obični ljudi tražimo na drugim ljudima samo one mane
koje mi isto imamo
jer,tako su nam zanimljivije
tako tješimo sami sebe
ne znam zašto sam ovo napisala
ni zašto uvijek iznova plačem
ne znam ni kako da se promjenim
ali jedno znam:ne želim se promijeniti....

tako da znate
kad već sve otkrivan
reći ću vam da je istina da svaki trenutak koji provodim sama
plačem....
plačem zbog nepravde
zbog drugih ljudi koji na meni traže samo mane
zbog onih koji sve moje riječi shvaćaju pogrešno
znam da ne bih trebala
i znam da mi je npr.jedan mate bija
običan prolazni prijatelj
i zato obećajen sama sebi da me neće uništiti lažni prolazni prijatelji
obećajen
a njegove primitivne prijateljice s velikom pameti koje će mi navodno doći na kuću....
zaljubite se vi u njega kad ste tako dobre....
bok ljudi vratit ću se kad buden imala inpiracije za nešto lipo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors