Prvi gay seks - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 14.01.2019.

Prvi put (gay)










Click here: Prvi gay seks






Najednom poceli smo se glupirati na chat-u i slati jedan drugom svakakve slike. Još neko vrijeme smo ležali goli i bez riječi. Rekao sam mu da nisam.



prvi gay seks

Pitala me je hocu li kafu , odgovorio sam stidno i rekao samo DA. Tada mi predložio da odemo u šumu na kompletnu jebačinu... Rekao sam mu da nisam.



prvi gay seks

Rezultati Pretrage - prvi sex - Isto sam napravio i ja. Moje prvo gay iskustvo je bilo i moje prvo sexualno iskustvo.



prvi gay seks

Ovo je moja skromna priča o mojem prvom iskustvu sa istim spolom. Imam 24 godine i student sam. Sve je počelo prošlo ljeto kad sam nakon završetka studentske godine bio slobodan po cijele dane. Djevojka je otisla na more, radila je sezonu u rodnom mjestu njenog oca pa sam ostao sam u gradu. Roditelji su otisli na godisnji odmor na more meni se nije dalo ici s njima. Tako sam ja ostao sam u kući. Vrijeme sam provodio gledajući serije, filmove, igrajuči igrice ali i drkajući. Drkao sam dosta i na sve i svašta. Već duže vrijeme ima sklonosti prema oba spola. Smatram se laganim znatiželjnim biseksulcem. Nisam imao nikad nikakva iskustva pa ne mogu reći da sam skroz biseksualan. Te sklonosti nisu takve da mi se neki muškarac sviđa, baš suprotno, ne privlači me niti jedan muškarac niti nije nikad, ali kad sam napaljen zamišljam se kako pušim kurac pa tako i kako ga primam. Sve je to samo mašta koja mi je na početku bila odurna i loše sam se osječao nakon svršavanja ali sad sam se već pomirio sa tim i povremeno kada me uhvati želja drkam na muško muške odnose. Posebno su mi zanimljivi oni sa starijim, debljim, dlakavim frajerima i mladim deckima. Palim se na amatere samo tako da je pomalo i teško nači takve filmove. Uz to moram reći kako zapravo nisu stariji muškarci jedini mi zanimljivi. Nevinost sam izgubio sa 25 godina starijom ženom i od kad znam za sex starije žene su mi jako privlačne. Tako da zapravo kad je sex u pitanju preferiram starije a inače za nešto ozbiljno samo mlađe. Skrenuo sam sa priče pa da se vratim. Kao što sam rekao bio sam sam doma, drkao, jeo, spavao i zapravo bio beskoristan. Jednog jutra ustao sam ranije jer sam morao nešto obaviti i na putu prema autobusu prošao sam pokraj kuće jednog susjeda koji živi dvije ulice dalje. Poznajem ga površno jer je njegova kćer išla u moju školu par godina mlađa. Taj susjed u ovoj priči pod imenom Edo je zidao garažu u svojem dvorištu i spajao ju sa kućom. Kako mi se nije žurilo jer sam prerano krenuo, pozdravio …procitaj vise na.



Trolení - Sex otrok
Perfekt nek počiva u miru. U jednom momentu mi je rekao da stanem, da će svršiti. Nisu to bile bilo kakve karte, nego sa slikama golih žena i muškaraca u raznim pozama. Meni je srce počelo jako da lupa, a nervoza se prolila celim mojim telom. Mislim da je i on to tada primetio i da je to bilo i presudno za nastavak veceri. Vreme kada ih firma salje na par dana da se odmor... Ja nisam ni imao nešto dlake u to vreme, pa mu je lizanje valjda bilo primamljivo. Samo sam kimnuo glavom i spustio se niže. Legao sam pored njega i pitao kako je bilo? Približio sam ih i osetio jako nežnu i toplu površinu njegove kite. Dogovorili smo se da se nađemo na kavi, da se upoznamo.

[Besplatni pirno|Halo oglasi stanovi|Fkk rovinj monsena]






Oznake: prvi, put, gay

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.