Svijet Vrge. I narančastog

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

autora gnjavite na:
mail: pecenipicek@gmail.com
msn: pecenipicek@yahoo.com

Maja
STVORITELJI
Leonče
Alex
Nina
Kazu-Chan

Vrga na devArtu

13.06.2006., utorak

Tražim ih...

Tražim ih, tražim svoje snove. Nema ih. Nestali netragom, jednostavno ih nema, kao da nikad nisu ni postojali. Bili bez zvuka, boje, okusa, mirisa, samo jedna crno-bijela harmonija ispresijecana stvarnim životom. Buđenje je bilo nužno zlo. Snovi su bili spas, zadnja nada u bolji život. No netko ih je uzeo. Tražim ih. Ako ih netko nađe, vratite mi ih. Želim sanjati opet, želim živjeti opet svoje najluđe iluzije u svojoj glavi. Loše ih je živjeti u stvarnom životu... Proglase te ludim, neprilagođenim, psihopatom, buntovnikom, prokletnikom. Što sam li od svega toga? Apsolutno sve. Luđak. Neprilagođen. Psihopat. Buntovnik. Prokletnik. Sve sam to. Svojim zaslugama to brojim i uživam gledajući ljude kako me se boje. Ali nemam mira. Dok se sve te manifestacije mene ne vrate u moje snove. Snove budale.
- 17:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.