netochka

petak, 02.02.2007.

AGRAFIJA, A NIŠTA MI NIJE


Simplificiranom metodom, oftamološki ponderabilnom, bez probacija, percipirala sam osobni* schreibkrampf čiji je rezultat generalna mentalna rezervacija kauzalno konektirana segregacijom racia i odsutnosti** Polihimnije, danas***.
Evoluacijom hipoteze nameće se****konkluzija da je paradoksalna sinkopa insuficijencije epistolografije, reanimirala u meni onfuzno oneroidno stanje paradoksalno za polihistara, a koja konvergira prema perseveraciji.
Prolazeći kroz*****ovu vehementnu veksaciju i opstipaciju, paušalnom konkludencijom o metodi supstrakcije žarišta****** i opetovane******* uspostave sukcesivne predintelektualne funkcije, želim******* verbalno inicirati , umjesto ove monodije polifonu oblokratiju aksiomom:

"SCRIBERE NECESSE EST"

Je li********* dovoljno eksplicitno i transparentno ?

___________________________________________________________
* osobni-činjenica koja nema pogovora, ali suprotno "tvoje" može biti i moje ako ja to želim
** odsutnost- riječ iz naslova knjige Leona Urisa, stanje koje u mojem slučaju izaziva konsternaciju blogerske scene, patnja za moje obožavatelje
*** danas-put prema umiranju različit od sutra, osim u nas besmrtnih
****nametati-odnos pripadnika muškog spola prema meni
*****prolaziti- riječ iz stiha pjesme o oksericama, " divna si mila kad prolaziš, ali jesi li se vidjela kad dolaziš"
******žarište-stanje u domaćem pravosuđu, čir na guzici
*******opetovan- opet-ova-n-etochka
********je li-besramno i bespredmetno pitanje kad je jasno da jest
- 13:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>