< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje ću pisati svoja razmišljanja...nitko ne zna tko sam ja....neću nikome ni reći....ovo je moje malo carstvo u kojem mogu napisat sve što želim....


Bigoo.ws


Koliko vas je bilo od 10.6.2007.

Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni...

Hm....ja sam jedna zbunjena cura, koja nije ni dijete ni odrastao čovjek....imam 15 godina.......živim u kući s mamom i tatom i sestrama i bratom....i mačkama....mda....mislim da vas više niš ne zanima o meni....dead

MOJA ABECEDA:

A- avion - mrzim avione...sigurna sam da nikad neću ući u avion...
B- bebe - obožavam ih...tako su slatke...pogotovo one bucmaste rofl
C- cikla - njami njami
Č- čekić - jednom sam dobila njime po prstima...ništa ozbiljno...hehe
Ć- ćufte - još jednom....NJAMI njaminjami
D- dijamant - ženin najbolji prijatelj...nisam luda baš za njima...ali...smijeh
DŽ- džungla- he....nisam baš luda za njima...jer ne volim baš zmije, pauke i te stvari što gmižu nono
Đ- đak prvak- hehe...sjećam se svog prvog dana škole...jooj..to su bila vremena wink
E- ekskurzija - joojj....najbolji izlet...joooj....
F- flashdance - jedan od meni najboljih filmova...
G- gitara- jedan od meni najdražih instrumenata...učim ga svirat...
H- Hrvatska - moja domovina...jeah...
I- injekcija- užasavam se toga...brrr...eek
J- jabuka- hm...ne mogu je normalno jesti jer imam aparatić pa...
K- klavir- moj najdraži instrument...učim ga svirat...
L- led- klizanje!!jej
LJ- ljubav- šta reći na to cerekcerek
M- mama- moja prva riječ koju sam izgovorila smijeh
N- nono- jedna važna osoba u mom životu...
NJ- njoki - MLJAC!!njaminjaminjami
O- odjeća - najdraže su mi majice...hehe...
P- Prljavi ples - moj najdraži film...gledala sam ga jedno 10 puta..hehe..
R- rastanak- najgori i najtužniji trenutak
S- starke- jeej...moja najdraža obuća...stalno sam u njima...bilo sunce, kiša....
Š- štikle - obukla ih na sestrinom vjenčanju....NIKAD VIŠE!!
T- torbe- velike...tamne...traper...jej...
U- ukor- ne želim ga dobit
V- vino- fuj...ne volim ga...
Z- zabava- hehe...mislim da ne moram više niš napisat...
Ž- životinje- volim ih....osim nekihwink

....sljike...

Image hosting codes

Image hosting



Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

četvrtak, 18.10.2007.

...smisao života i njegova prolaznost...

u zadnje vrijeme samo o tome razmišljam....bolje rečeno u ova dva dana...
nije ni čudo...moj najdraži pjevač je poginuo...ne znam šta da vam kažem u njegovom slučaju....tako nevin čovjek, takva dobra srca...cijeli život je bio pred njim...nije to zaslužio...stvarno nije...
cijeli dan mi je samo jedna tema na pameti, a to je smrt (nemojte mislit da sam u depresiji, jer nisam smijeh)...
nikad ne znaš kad se može dogodit...zato se svaki dan treba iskoristit najbolje što se može...više govoriti jedni drugima koliko nam znače...jer se stvarno nikad ne zna...a mi ljudi smo stvarno skloni svađanju...u zadnje vrijeme često kad izađem iz kuće se svađam s mamom...i onda cijelo vrijeme dok sam vani se grizem zbog toga...jer što ako se nešto desi meni ili ( ne daj Bože ) mami...a mi posvađane...ne bih više stigla reći ono što stvarno osijećam prema njoj....zato je uvijek najbolje riješiti sve nesuglasice...i onda da si na miru...
danas sam baš razmišljala i zamišljala kako bi ljudi reagirali da ja umrem...da me više nema..pokušavala sam zamislit lica ljudima....nisam uspjela...stvarno ne znam...vidim dvije strane...jednu: gdje bi gledali kao užasan gubitak (znači da sam im puno značila, da sam dobra prijateljica) i drugu stranu: kao još jedna osoba koja je umrla (znači da sam im bila neka glupača koja ih je samo živcirala, i moj odlazak sa Zemlje im ne predstavlja neku potresnu situaciju)...tako da...ne znam zašto sam uopće o tome razmišljala...jednostavno mi dolaze takve stvari na pamet...
previše toga se izdogađalo u ova dva dana....pa sam sva lud ...
sutra je otvorenje mercatora....pa idem na nižetića...inače ga uopće ne slušam...ali eto...dobro će mi doć da malo pobjegnem iz svih ovih situacija...

Image Hosted by ImageShack.us
By pepa_0603

Toše! Uvijek ćeš bit s nama u svojim pjesmama i uvijek ćeš živjet u našim srcima! Počivao u miru Božjem!!



| komentari (12) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.