lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovdje ću pisati svoja razmišljanja...nitko ne zna tko sam ja....neću nikome ni reći....ovo je moje malo carstvo u kojem mogu napisat sve što želim....


Bigoo.ws


Koliko vas je bilo od 10.6.2007.

Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni...

Hm....ja sam jedna zbunjena cura, koja nije ni dijete ni odrastao čovjek....imam 15 godina.......živim u kući s mamom i tatom i sestrama i bratom....i mačkama....mda....mislim da vas više niš ne zanima o meni....dead

MOJA ABECEDA:

A- avion - mrzim avione...sigurna sam da nikad neću ući u avion...
B- bebe - obožavam ih...tako su slatke...pogotovo one bucmaste rofl
C- cikla - njami njami
Č- čekić - jednom sam dobila njime po prstima...ništa ozbiljno...hehe
Ć- ćufte - još jednom....NJAMI njaminjami
D- dijamant - ženin najbolji prijatelj...nisam luda baš za njima...ali...smijeh
DŽ- džungla- he....nisam baš luda za njima...jer ne volim baš zmije, pauke i te stvari što gmižu nono
Đ- đak prvak- hehe...sjećam se svog prvog dana škole...jooj..to su bila vremena wink
E- ekskurzija - joojj....najbolji izlet...joooj....
F- flashdance - jedan od meni najboljih filmova...
G- gitara- jedan od meni najdražih instrumenata...učim ga svirat...
H- Hrvatska - moja domovina...jeah...
I- injekcija- užasavam se toga...brrr...eek
J- jabuka- hm...ne mogu je normalno jesti jer imam aparatić pa...
K- klavir- moj najdraži instrument...učim ga svirat...
L- led- klizanje!!jej
LJ- ljubav- šta reći na to cerekcerek
M- mama- moja prva riječ koju sam izgovorila smijeh
N- nono- jedna važna osoba u mom životu...
NJ- njoki - MLJAC!!njaminjaminjami
O- odjeća - najdraže su mi majice...hehe...
P- Prljavi ples - moj najdraži film...gledala sam ga jedno 10 puta..hehe..
R- rastanak- najgori i najtužniji trenutak
S- starke- jeej...moja najdraža obuća...stalno sam u njima...bilo sunce, kiša....
Š- štikle - obukla ih na sestrinom vjenčanju....NIKAD VIŠE!!
T- torbe- velike...tamne...traper...jej...
U- ukor- ne želim ga dobit
V- vino- fuj...ne volim ga...
Z- zabava- hehe...mislim da ne moram više niš napisat...
Ž- životinje- volim ih....osim nekihwink

....sljike...

Image hosting codes

Image hosting



Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

nedjelja, 03.06.2007.

....novi početak....

....ovdje ću pisat sve što se dešava u mojoj glavi....napokon ću imat svoj kutak....neću vam reći svoje ime i to sve jer ne želim da to pročita netko tko me zna i onda me ispituje zašto se tako osjećam blablalbal....bla....hehe....mda...ja vam nisam baš depresivna osoba....a nisam baš ni previše vesela....ustvari....budem vesela...i sve bude bajno....ali nešto me odjednom poklopi i sva moja sreća nesatane....to vam je moj život ukratko...thumbup....baš je super ....ZAR NE??......

eto....što se događalo ovih dana....ja napokon ušla u vezu.....dečka nisam mogla naći boljeg....ali eto...u proteklih tjedan dana sve se okrenulo naopako...normalno....ne znam ni zašto se čudim...mogla sam to i očekivat...šta je bilo.....ovako.....makar mislim da vas to baš i ne zanima...ali nema veze...moram si olakšat teret na duši....ovako....ja sam u zadnje vrijeme počela osjećat da sam nespremna za vezu...i pokušavala sam to sakrit....ali eto....skužio je da nešto nije u redu...i ja sam mu to rekla....gledaj ovo...sutra nam je mjesec dana...a mi se još nismo ni poljubili!!....on to želi.....ali ja....ja isto to želim....ali nekako.....ne želimno...osjećam se nespremnom....ail ono...totalno nespremnom....ne znam....meni je teško i samo ga onako....cmoknut...onda se nekako ukočim....možete mislit kad bi se onako pošteno poljubili....ja bi se zaledila.....zato se toga bojim....ili je to možda zato što ga ja ne volim onako....zapravo....jooooj....ne znam šta da mislim, šta da kažem, šta da radim.....sve je krenulo naopako...bilo je sve tako savršeno....

ljudi za mene kažu da sam vesela osoba....da.....istina....kad sam u društvu ne volim pokazivat da sam tužna....ali ona prava ja polako umire...bang...mda....to bi bilo to zasad....pozdrav!!



| komentari (32) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.