DESIGNED BY HTTP://SLUSHDESIGNS.BLOG.HR

.... why me ....

16.10.2006., ponedjeljak

Kak sam happppppppy ........

Ljudi moji.............jučer smo imali turnir u Slavonskom Brodu i ušli smo u finale...........Osvojili smo 7 mjesto....neki bi rekli kakv je to rezultat.....ali u mom sportu je to velik uspjeh jer smo u konkurenciji sa svjetskim prvacima.........naprosto nisam mogao belive it.........uglavnom smo se super proveli....došli doma nedgdje 00.30 - 00.45 pa sam od kluba dobio ispričnicu,pa daas nisam bil u školi....to bi bilo sve d mene zasad........ps.......hvala na komentarima,sam tak nastavite....dolje su još dvije slikice s turnira.... pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.