18.02.2009., srijeda

Dolove i brijeg zabijelio je snijeg…

Photobucket

… A ne, nego će garbun zabijelit dolove i brijeg…
Evo je i na ovi naš dil svemira, šta bi poetski reka virtuoz pisane riči Marko P. zvani T., pa snig. Valjda je to od globalnog zatopljenja. A ja taman ima par dana na veliko kupija pet kila majica kratkih rukava i kratkih gaća jer su mi rekli da će globalno zatoplit. Al je lokalno zaladilo i bojin se da ću morat opet aktivirat one duge zelene mudante šta san zadužija u rezervi u Pločama. A dali su mi i čizme, pa ću imat šta obut kad ujutro buden po Skandejuši razgrća snig. Da mi nije naše vojske ja u ovin nemilosrdnim klimatskim uvjetima ne bi ima šta obuć na sebe i smrza bi se ka nika stvar. I zato: Hvala, domovini vjerni!
Tako kad u nas padne snig, pa taman to bilo i po centa biloga pokrivača kojega se, da je kojin slučajen kokain, pošteni kokainski ovisnik ne bi moga nauživat, dogodi se totalni kolaps ciloga sistema. Ništa ne funkcionira i totalno je rasulo u svin institucijama. (Doduše, u nas na triba past snig da bi u institucijama bilo rasulo, ali ajde.)
Pa ako neko ikad opet odluči okupirat Dalmaciju triba bi isplanirat da takvu vojnu akciju pokrene čin padne cenat sniga, a temperatura se spusti oko nule. Jer Dalmacija u snigu odma pada na kolina. Evo i sad gledan kroz ponistru kako snig prši po caklu, ali i stojin atento da digod u Kanalu ne sinjan kakvu torpiljarku, recimo naših dobrih susida Slovenaca.
Elem, dođe snig i dogodi se paraliza sistema. I to cerebralna. Cilo jutro javljaju na radiju kako škole ne rade, kako su u pogonu one obe ralice županijskih cesta, dramatičnim glasom reporteri javljaju o slomivenim nogama i rukama i o panici koja vlada na hitnim prijemovima bolnica. U najmanju ruku ka da je izbilo ratno stanje. Samo čekam da počnu puštat domoljubne pisme pokojnoga Ive Fabijana i Vere Svobode, a na tv-u program «Za slobodu».
A i televizija. Kladim se u šta god oćete da će večeras u Dnevniku HTV-a poslat bidnoga Škovrlja da se smrzava digod u nekoj pripizdini, da balansira na udarima bure i izvještava kako je pa snig i kako jako puše. Ko jebe recesiju, ratove, glad, lupeštinu i ostale pizdarije kad mi imamo naš snig i našu buru koja će uvik bit udarna vijest kad god zapuše. BTW. inače mi je glup taj običaj javljanja uživo s lica mista u Dnevnike, kako HTV-ov tako i one drugih postaja: krepala dva bigla, pošalju Šarića da javlja iz štenare, potukla se dva mulca u školi, pošalju Sunčicu Findak, umra Sanaderu did, pošalju Bagu, osušija se stogodišnji hrast, pošalju Branku Šeparović, slabo skuvan brujet, pošalju Barbierija… Mislin, oni će mi sad bolje prinit vijest zato jer su na mistu događaja i očevice potežu za rukav da in kažu kako je to točno bilo.
Ajdete đavlu i vi, i javljanja uživo, i ona Christine Amanpour šta van je to pokazala kako se radi.
Vratimo se mi snigu. Ma u stvari, ne da mi se vraćat njemu, ladno mi je rukama, zebu mi noge, štuf sam tipkanja i iden se grijat. A on nek pada.
- 19:00 - KomentirajIsprintaj - #