Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)


"Možda je bolje tako... Možda je bolje prekinuti naglo, prerezati sve dok plamen još gori, nego doći do one točke kad se nježnost pretvara u ljubaznost, potreba u jednostavnu prisilu. Bolje je da ti nešto nedostaje nego prekinuti jer ti je previše. Više volim čežnju od rutine."
Lucía Etxebarría - Ljubav, znatiželja, Prozac i sumnja

Image Hosted by ImageShack.us


Opis bloga

negdje u sjeni svijetla, na podu razbacane sobe stoji ruža... pogled k njoj me umiruje... i pružim ruku... ubodem se na trn... u sobu dolazi čovjek. i u njemu prepoznah ružu...


Ja

~ dijete koje nikad neće odrasti

~ Sandra
~ rođena devedesetipete (namuči se =)
~ moj rodni grad, virovitica
~ 14 god
~ obožavam i treniram stolni tenis u STK "Virovitica"
~ svirala sam violinu x)

~ najviše uživam u tišini i fijukanju vjetra
~ volim crtat grafite (ovak bezveze =)
~ vesele me male stvari
~ volim pričat viceve i luda sam za sladoledom
~ u budučnosti želim liječiti mala i nemočna stvorenja [djecu]
~ smatram da je život zabava, zabava i... jesam spomenula zabavu?


...

"Postoji puno načina da se umre, ali treba otkriti način da se živi" - iz filma Neustrašiva

Image Hosted by ImageShack.us

Čuda se događaju... ako im to dopustite.

Image Hosted by ImageShack.us


credits
murderscene
xxx
Živim svoj život, ne tuđi; shvaćam
četvrtak, 30.04.2009.
mala stanka sa pisanjem.. malo veća. neću brisat blog jer smatram da ću se jednom odlučit vratit.
ostavljajte komove za novi post, čitam vas i dalje tak da..


sretna: jer je u školi sve supp, jer sam se vratila stolnom tenisu i shvatila da ne treba udovoljit onima koji te sputavaju u nečem što voliš i najvažnije.. koljena nisu do kraja izljećena al bit će. jućer kad ih je doktor "istuko" i kad sam se digla bila sam ponovno rođena.

nakon par minuta mama me pitala kako se osjećam. rekla sam joj: kao da dugo vremena nosiš knjigu na glavi i onda skužiš da ju možeš nosit u ruci. bio je to neopisiv osjećaj. možeš zamislit osjećaj ponovnog rođenja? hvala ljudima koji su bili uz mene i hvala doktoru =)


viđemo se x)


Image Hosted by ImageShack.us
sad me vidiš, sad me nevidiš?! voliš igru skrivača?!?

P.S. ak netko ima x-fire nek javi =)
| 20:07 | Komentari (45) | On/Off | Print | # |