Kaulitzka*

17.07.2007., utorak

tokio hotel feat. Nena

ej ljudi!!!smijeh
kao šta sam i rekla:intervju s th-om & Nenom



Nakon što je Bill oko dva mjeseca gnjavio svoje kolege iz benda, da bi napokon pristali zamoliti Nenu za jednu zajedničku pjesmu, pri čemu je ucjenjivanje igralo ulogu, u kojem je prijetio da će opet odrezati svoju kosu ( s time je već imao Gustava i Georga '' u vreći '' ) i Toma preplašivši s totalnim odbijenjem od Baby Billya ( što god to značilo ), mogao je projekt Tokio Hotel feat. Nena krenuti u prvu rundu.
( Nena je bila za to, i nije imala ništa protiv toga da svojoj karijeri kroz TH da nešto uzleta )
Kakva je to pjesma trebala biti, nije bilo jasno i tako su se svi sudionici našli u Neninom studiu ( nakon toga je Bill ustrajao...htio je, kad je već tako, sjediti na izvoru genijaliteta (?) )
TH: * odvedeni su u studio *
Bill:Woaaahhh...kako super...* čudi se i uokolo gleda *
Tom, G & G: * iznervirano se vuku iza njega *
Bill:...haj, haj, pogledajte ovo...*zacvili on...sve mora vidjeti *
Tom,G&G:* iznervirano se bacaju u prvi dohvatljiv naslonjač i masiraju sljepoočnice *
Nena:* kuca na vrata * Dobro jutro svima!
Tom,G&G:* uznemireno si začepljuju uši *
Bill:*cvili*
Nena....* iznenada joj Bill visi za vratom *...hm...* kašlje *..nemam više zraka maleni...
Bill: oh sorry...hihihi...* kao uzbuđena djevojčica...trlja ruke..*...hihihi, nazvala me malenim, hihihi...
Nena* popravlja odjeću * ha? Gdje je završila moja desna naušnica? * traži *
Bill:* nešto malo svjetlucavo neupadljivo pušta da nestane u torbi * hihihi...suvenir broj 1 je u vreći!...
Nakon što se Bill mogao mirno postaviti, nakon što je nena mogla pozdraviti ostalu trojicu, sjeli su svi za velik, okrugli stol za rasprave.
Nenin producent: Dakle dečki, što ste si zamislili kao zajednički rad, odnosno kakvu pjesmu?
Bill:* privlači stolac bliže Neni i naginje se jaaako blizu * možda jedan romantičan ljubavni duet? * namiguje *
Ostatak TH-a: * zabiju glavu u okruglu ploču stola *
Nena: hm, s time moramo pričekati dok ne navršiš 18. * Bill se oprezno pomiče unatrag *
Bill: hej, ali ja imam već skoro 18!
Nena: * pogleda prema ostalim dečkima *
Ostala tri:* tresu glavom *
Nena: no dobro ipak, ne želimo tvoje drage fanove učiniti ljubomornima, nije li tako, maleni? * Billa uštipne za obraz *
Bill:* srčeka mu svjetlucaju u očima * ona me dotaknula! * sav zanesen *
Nena: dakle počnimo * kopa po papirima * hm, Tom, dušo, možeš li mi dodati mapu za spise?
Bill: MOLIM?
Nena:* prestrašeno * što je sad?
Svi ostali:*zakolutaju očima *
Bill*dimi se kao vulkan kratko prije erupcije * kako to da njega zoveš '' dušicom '' ?
Nena: ah, svim ljudima oko mene dajem nadimke *osjeća se nekako neugodno *
Bill: aha, a zašto je ON '' dušica '' , a JA samo maleni??? Ja sam puno više '' dušica '' od njega i k tome još veća!
Nena: no onda si ti dušica a on maleni
Bill:*smijeh* ok *opet je ljubazan*
Nena: dakle, hm, ah gdje je to smeće...*traži* Gustav, mileni, možeš li...
Gustav i ostali * zakolutaju očima *
Bill: ŠTOOOO??? *zaljepio se za strop *
Nena: oprosti dušo, mileni, medeni...ah...
Tom * šapuće * medeno srčeko...
Nena: medeno srčeko?
Bill:*osmijeh* OK.....
Nena *bojažljivo gleda prema drugima*
TH:*pokazuju palac gore*
Nena: dakle, hm, može li mi netko napokon dati plavu mapu za spise? Ti, hm, Georg...
Bill:*prijeteće uvlači zrak*
Georg* zakoluta očima *
Nena: ah...Georg šeprtljo?
Bill:*ceri se*
Ostali*odahnuli su*.....

Nakon rasprave, TH i Nena se još nisu dogovorili oko zajedničke pjesme. Bill je ustraja na ljubavnoj, a ostali su bili za rock. A i Nena se teško prilagođavala.
Nena: Nikad više neću radit s djecom!
Tom: Hey! Ni MI ne želimo radit s nekom starom!
Nena: Starom? Daj, izgledaš kao da imaš zmije po glavi!
Tom: (bijesna faca)
Georg i Gustav: Uuuuu…
Bill: Ha!
Svi: Ahm, moooolim???
Bill: JA IMAM ideju za razliku od ostalih!
Gustav: Ajme, ne. OPET neka ljubavna???
Bill: NE!
Nena: Pa ipak si ti Bill! (ciničan glas i izraz lica)
Tom, Georg i Gustav: (bijesne face, napeti)
Nena: Koja je bila svrha ovog dana??? Što smo napravili??? Ništa! Zato što ste vi neozbiljna dječurlija!
Bill: Grrr…



Evo još jedan,ja bi sve dala da sam na mjestu ove cure!!!!



VIVA LIVE 9.3.2006. – ona scena kad jedna cura iz publike pita nešto…

Cura: Hello! Ja sam Kati iz Bavarie!
Klaas (voditelj): Da…Kati iz Bavarie, hajde!
Cura: Da. Pa ja imam pitanje za vas: Pročitala sam da je netko od vas imao seks sa 25 cura… i sada ja…
Tokio Hotel: *prekidaju veoma glasno* ŠTOOOOOOOO???
Bill *vrlo ironično*: Pa ja nisam NIKADA pročitao nešto tako *svi se smiju* gdje je to ikad pisalo???
Tom: Koji divlji trač *smije se*!
Cura: Da… pročitala sam to! I od veoma velikog vašeg fana sam isto to čula… pa…
Bill *pokušava izgledati zapanjeno*: O nama???
Georg: O kome???
Tom: Ne može biti nitko od nas!
Bill: O Georgu!!! *svi se smiju*
Georg: Mislim da miješaš stvari!
Tom: Da! Georg!!! *smije se*
Cura: Želim da se trač potvrdi ili da se odbaci!
Klaas: Kati, moraš kopati dublje! Ne žele odgovoriti! Učini to ko Beckman (njmački talk-show voditelj). On uvijek uhvati ljude ako ne žele odgovoriti!
Cura: Sigurno?! Pa…eeeeeh.
Klaas: Da! Stvarno! Ustani se i učini to kao Beckmann.
Cura: Ali ne znam o kome je trač bio! *ustaje se*
Klaas: Pa Kati…*smije se* Malo ću ti pomoći…probaj s Tomom!
Tom: Ne! Ne! Georg! Pitaj Georga!
Georg: Ili možda Bill?!
Tom: Ne! To je bio Gustav!
Georg: Gustav?!
*Kati ide do Toma i uhvati ga za ruku*
Klaas: Uhvati ga za ruku! Pogledaj ga u oči i opet ga pitaj!
Tom *prekida Kati prije nego je išta rekla i gleda ju poput male bebice* : Zar ja izgledam tako???!!!
Cura: Pa…Ne znam.
Tom: Eto! Onda…hajde…idi *okreće se* …idi k…Georgu, ok?
Cura *prestaje ga držati za ruku i smije se nesigurno*
Tom: Pa…pa je li to šala ili?!
Cura: Pa…ja mislim da Georg ne izgleda tako…*publika se smije*
Tom: A tako. Ali ipak oni koji tako ne izgledaju su prvi koji su takvi.
Bill: Točno tako! Takvi su najgori!
Tom: Da! Tako ti je to…
Cura *pokazuje na Toma i Billa* : Pa ja mislim da vi oboje izgledate kao da biste mogli…*smijeh*
Bill: Nas obojica??!!
Cura: Da da…veoma ste zeznuti vas dvoje!
Georg: Wohoooaaa *lol*
Tom: To je tako zločesto od tebe! Možda smo podijelili tih 25 cura, ne?
Bill *napravi nevinu facu*: Tom i ja, mi vjerujemo…mi vjerujemo u jednu i jedinu ljubav, i nikad ne bismo…
Cura *prekida ga*: Daaaaaaaa, naravno!!!!
Klaas: Kati iz Bavarie, hvala ti puno… prije nego se zahukta situacija, mislim da je bolje ovo prekinuti!
Georg: Da! Dobra ideja…*smije se*
Cura: U redu….
Klaas: Hvala ti puno Kati! *publici* Dajte veliki pljesak Kati i njenoj hrabrosti da izvede ''Beckmanna''


E sad nekaj jako,jako VAŽNO!!!!

MOJA FRENDICA ELLE(wave),OBOŽAVA US5,ISKRENO JA GA NEVOLIM, AL MI JE CHRIS SLATKI(AL NI PRIBLIŽNO KAO TOMcerek)
E SAD ONA ME PITALA DAL OVA MOŽE IMAT SA MNOM BLOG,A JA SAM REKLA DA MORAM I VAS PITAT AL DA SE JA SLAŽEM,MOLIM VAS DA MI U KOMENTARIMA NAPIŠETE DAL BI HTJELI DA ONA SA MNOM PIŠE BLOG,MOLIM VAS DA MI KOMENTIRATE O TOME!!!!!!

poseban pozzz
-curi koja ima super blog-BILL-SWEET ANGEL!
-i još jednoj curi koja ima super blog-BILL IS MY SWEET ANGEL!

voli vas Nessakiss
- 11:19 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zakon blogovi koje stalno chitam.....

About me...