Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

petak, 18.05.2007.

Hallo!

Hey evo mene opet…
sorryte što se ne javljam češće i što mi postovi nisu ono što su nekad bili, ali ova me škola doslovno izluđuje… samo štrebaj, štrebaj, štrebaj cijeli dan i noć… blabla
e da…
pa barem naši ljubimci to ne moraju :-) blago njima
no kad smo već kod njih, ja nemam nikakvih novih informacija… prema mojim izvorima ništa se ne događa…
istina da sam prije kupovala njemački BRAVO ali kako ga više ne kupujem nisam baš u toku sa događajima :-) („malo“ je skupo kupovati BRAVO, Yam! i Top of the pops… mislim ajde sad… nisam ja Bill Gates…. uglavnom nemam love :-() a jesam vas sad opteretila ovim baljezganjem o ničemu… smijeh
ma to samo ja mogu…
no da završim s ovim glupostima idem staviti neki interwiev :-) opet nakon duuuuuugo vremena…
samo da iskopam neki…
nadam se da ćete se nasmijat… ma takve gluposti samo oni mogu izvalit… lud
nemam blage odakle sam ih pokupila sve pa se unaprijed ispričavam ako netko misli da sam mu to drpila… `tschuldigung! zujohrvatska

BRAVO: Što najradije naručuješ u restoranu?
Tom: Pomfri s umakom od rajčice i sira.

BRAVO: U što prvo pogledaš na curi?
Tom: Naravno u oči. dead

BRAVO: Kada i zašto si posljednji puta plakao?
Tom: Zadnji put je to vjerojatno bilo s Billom i mojim najboljim prijateljem kad smo se smijali…

BRAVO: Što radiš, prije nego što odeš u krevet?
Tom: Pregledam šta ima na tv-u i navijem si budilicu.

BRAVO: Koji je bio tvoj najgori modni promašaj?
Tom: Bill i ja smo dugo izgledali isto i onda smo nosili grozne hlače sa tregerima.

BRAVO: Imaš li neke skrivene rituale?
Tom: Jedini ritual koji ja imam je ritual u krevetu (krevet-sport), kojeg treniram svaku večer. (Khm, da. To može samo Tom izvalit.)

BRAVO: Što bi napravio da opet možeš biti malo dijete?
Tom: Mogao bi svim curama gledati ispod suknje bez da se one ljute na mene. (Ma neeeeeeeee)

BRAVO: Što ne voliš na sebi?
Tom Ponekad sam prešaljiv i šalim se na račun drugih…

BRAVO: Što radiš da bi se opustio?
Tom: Napravim si lijepi ugođaj… (mogu mislit…)

BRAVO: Što radiš kada se osjećaš nepromatrano?
Tom: Katkada pričam sam sa sobom.

BRAVO: Što nosiš noću?
Tom: Samo bokserice. (A da?) zujonut

***************************************************************************************

Yam!: vi skoro svi volite Olsen-twins, Koji tip djevojke volite još?
Tom: uglavnom Bill i ja skoro uvijek volimo isti tip cure.
Gustav: kod mene cura mora imati i nešto u glavi,kako bi mi se stvarno svidjela.
Bill: ah,kod Toma i mene cura može slobodno biti i malo glupa(hahahaha-smije se).Nama je dobro kad cura ne razmišlja previše,jer smo u školi bili opkoljeni štreberima i pametnjakovićima.
Tom: To znaci da nasa cura ne treba neki određeni koeficijent inteligencije.(hahahhah-smije se).Važno je samo da nam je zabavno sa njima.
Gustav: Ja,ja,oni fakat vole djevojke koje udaraju glavom od zid.Kod mene je zapravo sasvim suprotno.Meni nije važno je li ona optički lijepa,nego da se s njom može lijepo porazgovarati.
Yam!: Kad ste se zapravo prvi put poljubili?
Bill: Zapravo je kod Toma i mene prvi poljubac pao sa istom curom u trećem razredu.To se desilo navečer u šatorima.Prvo je Tom poljubio,pa je onda bila sa mnom.
Tom: Šta ces,ti si dobivao »ostatke« cura koje sam ja ostavio... rolleyes
Bill: Gluposti,ona je zapravo htjela mene,ali nije znala želim li i ja to pa je uzeo Tom.
Yam!: Koji je vas najneugodniji trenutak do sada?
Bill: Oh,to je bilo prije tri mjeseca!Tomu je u autobusu bilo muka i povratio je na moje pantalone .Prava blamaža.Kako se on sakrio ispod sjedišta,svi su učenici mislili da sam ja to uradio,čudno me gledali i sklonili se od mene.
Gustav: Meni je uvijek pravo neugodno kad pogriješim u sviranju na bubnjevima na bini.
Yam!: koji je vas najgori trenutak do sad?
Bill: To je definitivno bio rastanak naših roditelja.Tad smo Tom i ja imali šest godina.U albumu ima pjesma o tome,zove se »Gegen meinen Willen«.
Yam!: Sta ste htjeli postati kad ste bili mali?
Bill: Ja sam htio postati modni dizajner.U svakom slučaju je to još moj hobi,jer ja krojim i sijem dijelom svoju odjeću sam,a znam i dobro crtati.Ako ne uspije sa muzikom,mogao bi sebi zamisliti postati modni dizajner poslovno.
Gustav: Htio sam postati ili vatrogasac, policajac ili vozač kamiona.Posije sam htio raditi osiguranju...
Tom: Ah,snobu jedan.
Gustav: Pa sta,volim biti snob(smije se).
Georg: Kao klinac,sam htio postat kralj i biti bogat.Ali ako ne uspije sa muzikom,postat cu stomatolog,i studirati medicinu, jer je moj otac stomatolog.
Tom: Mene je uvijek interesirao grafički dizajn, jer rado crtam.Mogao bi sebi zamislit da to i studiram.


pa da… eto i to bi bilo to :-)
kisssssam vas sve…

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

18.05.2007. u 13:28 • 40 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...