Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

četvrtak, 12.04.2007.

Jedan brzi post...

Evo mene nakon duuuuuuugo vremena… napokon sam se udostojila pojaviti na svom zapuštenom blogu… a šta ćeš? kad sam već na praznicima da ih i pametno iskoristim…
A i baš mi je sinoć moja draga sestrična „spomenula“ da post nisam napisala 100 godina … pa evo sad pišem…

I u vezi Tokio Hotela… Šta da vam kažem…
Imaju novi album (to znate), novi singl (i to znate) i krenuli su na novu turneju (i to isto znate)…
Jedino vezano za turneju pročitala sam da je valjda malo pomaknuta zbog tehničkih problema sa pozornicom… a stage je zaaaaakon… a tek oni, kako ih ja nazivam specijalni efekti, moj bože…
ako ste gledali, mislim da je bio utorak al nisam sigurna, na Vivi je bio THE DOME… jeeeee… ja sam bila kod frendice i sasvim slučajno naletila baš na to… Bili su naši dečki, otpjevali su 3 pjesme (1. Ich brech aus, 2. Totgeliebt i 3. Übers ende der welt)… i tako… Ko je gledao složit će se sa mnom da je bilo suuuuper…
A album….
Znam da ga većina vas ima, ali za one koji još nemaju (jel ima takvih) ovako stoje stvari…

Zimmer 483
CD
- 12 pjesama:
Übers ende der Welt (zakon pjesma)
Totgeliebt (zakon pjesma)
Spring nicht (novi singl kojemu je priključen i DVD)
Heilig
Wo sind eure Hände
Stich ins Glück
Ich brech aus
Reden (ovo je Tomova najdraža pjesma… znam i zašto… J malo skriveno značenje….)
Nach dir kommt nichts
Wir sterben niemals aus (naravno)
Vergessene Kinder (e ovo mi je naj, naj pjesma… sve su zakoon ali ova je posebna…)
An deiner Seite (jaaako lijepa pjesma)
…. i to je na CD-u… a meni je tata odmah nabavio i DVD ( jednim udarcem 2 srećice)

DVD
- fotoshooting „Zimmer 483“ (tu su premedeni…)
- jedan intervju
- kako su snimali übers ende der welt
- i na kraju video übers ende der welt

…. eto tako…
A ovaj novi singl Spring nicht je zakon… nemam ga i zapravo nemam pojma jel ga uopće mogu negdje kupiti ali uglavnom i uz njega isto ide neki DVD…. negdje sam pročitala šta sve ima al sad ne znam… jedna cura iz njemačke mi je rekla da se to može kupiti samo u njemačkoj… al šta ona zna… (nadam se)

To su najnovije vijesti… mislim… E da i sutra će biti Tokio Hotel … mislim na Vivi… ma ja više ništ nisam sigurna… na praznicima se uvijek pogubim… a šta ćeš…

I evo… to bi bilo sve od mene danas… Nisam vam rekla ništ novo, znam, al eto bar sam nešto napisala… da znate da sam živa… zasad…

I evo za kraj moja najdraža pjesma… (iako to nije pouzdano jer su mi sve najdraže… kak mi dođe)

VEGESSENE KINDER

`n ganz normaler Tag
Die Strasse wird zum Grab
Die Spuren sind verwischt
ne Suche gubt es nicht
Kalt ist die Nacht
wer friert ist zu schwach
Niemand wird sie zählen
niemand hat sie gesehen

Einsam und verloren
unsichtbar geboren
Beim ersten Schrei erfroren
vergessene Kinder
Name unbekannt
endlos weggerannt
aus der Welt verbannt
vergessene Kinder

Sie sehen
sie fühlen
verstehen
genau wie wir
Sie lachen
und weinen
wollen leben
genau wie wir

Augen ohne Glück
alle Träume wurden erstickt
Panik, vor dem Licht
und Angst vor jedem Gesicht
Schuld die keinen trifft
Die Zeit heilt nicht

Einsam und verloren
unsichtbar geboren
Beim ersten Schrei erfroren
vergessene Kinder
Name unbekannt
endlos weggerannt
aus der Welt verbannt
vergessene Kinder

Sie sehen
sie fühlen
verstehen
genau wie wir
Sie lachen
und weinen
wollen leben
genau wie wir

Alles sollte anders sein
alles sollte anders sein

Wir sehen
wir fühlen
verstehen
genau wie ihr
Wir lachen
und weinen
wollen leben
Wir sehen
wir fühlen
verstehen
genau wie ihr
Wir lachen
und weinen
Wollen leben
genau wie ihr


Kusssssssssssssssssssssssssssssssss svima….


12.04.2007. u 10:16 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...