Dream called Tokio Hotel https://blog.dnevnik.hr/nessa11

petak, 15.12.2006.

Novi singl, novi album, nova turneja

Hey ja se jaaaaako dugo nisam javljala... i mislila sam da se više i neću ali eto... ipak se tu radi o Tokio Hotelu... Pa imam par novosti... i jednu tužnu vijest... No to vam i neću morati reći nego ćete i sami skužiti...
Počnimo...
Dakle Tokio Hotel uskoro izdaje novi singl, novi album i uskoro kreću na novu turneju...

Novi singl izlazi 26.01.2007. godine, a premijera će biti na Vivi Live 08.01.2007. u 15:00 h...
To nikako ne smijete propustiti... Ja znam da ja neću...
Dotad ću več dobiti satelitsku (to vam je veeeeelika prekretnica u mom malom beznačajnom životu :-)
Singl se zove "Übers Ende der Welt"... lijepo jel da...

Album izlazi 23.02.2007.g. i zove se "Zimmer 483"... zanči soba 483... jel mi može netko objasnit jer ja ništ ne kužim... Zašto taj broj... joj zanimljivo pitanje... mora imati neko značenje jer i turneja ima taj naziv... ako ga netko otkrije neka mi napiše prije nego ja počnem sa svojim filozofijama...
No ako album 23.02. izlazi u Njemačkoj kod nas će sigurno doći ubrzo zatim (nadam se)... U našu malu državicu...

Ja sam za prošli album poslala svoje u Zagreb (i za DVD) i vrate se oni samo s DVD-om (starim)... Ja sam prvo mislila da novi CD nije ni došao kod nas ali prevarila sam se... Već je bila došla prva narudžba ali je otišla... zadovoljnim kupcima naravno... kojih je bilo više nego što su očekivali pa su morali ponovo naručivati... Tako je to... Malo nas je al nas ima i ubrzo nestane stotinjak CD-a iz trgovina ...

A sad turneja... Tu nema baš NIČEG svjetloga... No to vam neću ja govoriti nego si vi pogledajte sami... Ja ne želim biti odgovorna za vaš srčani napad ili tako nešto...
Samo predlažem da sklonite sve staklene predmete i udaljite sve osobe iz sobe jer bi moglo doći do živčanog sloma ili nege vrste histeričnog napada... (u mom je slučaju stradala najdraža moja seka)... :-)))

Nemojte reći da vas nisam upozorila...

"483 Tour"
16.03. D - Trier - Arena
17.03. D - München - Olympiahalle
19.03. D - Hamburg - Colourline Arena
20.03. D - Oberhausen - Köpi Arena
22.03. D - Hannover - TUI Arena
23.03. D - Bremen - AWD Dome
26.03. D - Leipzig - Arena
27.03. D - Berlin - Velodrom
28.03. D - Köln - Köln Arena
30.03. D - Stuttgart - Schleyerhalle
31.03. D - Mannheim - SAP Arena
02.04. D - Nürnberg - Arena
03.04. CZ - Prag - Sazka Arena
05.04. PL - Warschau - Torwar
07.04. CZ- Ostrava - CEZ Arena
08.04. SLO - Bratislava - Incheba
10.04. H - Budapest - SYMA Hall
11.04. A - Wien - Stadthalle
13.04. D - Kempten - Big Box
14.04. CH - Zürich - Hallen Stadion
15.04. D - Frankfurt - Festhalle
17.04. F - Paris - Zenith
18.04. F - Nancy – Zenith


Lijepo zar ne??? Jako lijepo... D,D,D,D,D,D...,CZ,SLO,H,F,F....
Da vam prevedem???

NEMA LIJEPE NAŠE!!!!!!

NEMA KROATIE!!!!!

Naši susjedi... a gdje smo dovraga mi??? Ja nisam jedna od sretnica koje će roditelji voziti u Sloveniju, Mađarsku, Češku, Francusku, Njemačku, Austriju, Italiju... (dobro sad sam pretjerala...:-)

Čestitam vama koji možete ići... ja eto ne mogu... Dobar provod...
Sad sam opet u bedu... Super...

No sad moram ići...
Sutra moram u školu...
Pozdrav svima...

15.12.2006. u 20:12 • 9 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

blog Layouts

blog Layouts



Dobrodošli na moj blog o Tokio Hotelu!! Nadam se da ćete se zabaviti i naći mnogo zanimljivosti o svojoj naj grupi!!! Uživajte!!


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
kiss kiss





A evo i nekih blogova koje SVAKAKO morate posjetiti
ashley kiss
tokiohotelismylife kiss
billova princeza kiss (novi blog)
capy kiss

Malo nas je al` nas ima
Nije važno reći ćemo sada svima
Tokio Hotel rock 4ever

Hit Counter
Get a Hit Counter




Click Here to get this from FreeFlashToys.com!


DRAGO MI JE, JA SAM NESSA11

Zovem se Ivana
Rođena sam 11.06.1991., imam 16 godina idem u drugi razred (osnovne škole, naravno)
Živim u Požegi
Moj hobi je slušanje Tokio Hotela tako da se cijela ulica trese, surfanje po netu, živciranje roditelja...
Volim Toma, Tokio Hotel, obitelj koja podržava moje ludilo (moš mislit), iskrene, zanimljive i opičene ljude
Ne volim ljude koji lažu, školu, učenje
Slušam Tokio Hotel (to se zna), Green Day, LaFee, Nevada Tan, Linkin Park, Rapsoul i još neke ljude, kak mi dođe...
Ne slušam mamu i tatu (šala), US5...

MOJA E-MAIL ADRESA:
nessa11@net.hr

Tko hoće nek piše... Svima odgovaram...